ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت ایام سوگواری


به گزارش مشرق، برنامه ترکیبی «تن‌های تن‌ها» با اجرای محسن قره شیخ لو و فاطمه السادات متولیان و نجم الدین شریعتی کاری از گروه کودک و نوجوان به تهیه‌کنندگی اصغر مهدی ابهری و کارگردانی علی مختارزاده است که از پنجشنبه 19 آذر تا شنبه 21 آذر ساعت 18:25 پخش می‌شود. این برنامه قرار است کودکان را با ویژگی‌های شخصیتی و صفات پیامبر بزرگ اسلام، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) آشنا کند.

همچنین برنامه گفت‌و‌گو محور «کوی محبت» به تهیه کنندگی و اجرای سید مصطفی موسوی کاری ازگروه امور اجتماعی است که به مناسبت این ایام چهارشنبه 18آذر بعد از خبر 22:30 و پنجشنبه ساعات 9:40 و 23 و شنبه ساعت 9:40 به صورت زنده از مشهد مقدس به روی آنتن می‌رود.

این برنامه با حضور اساتید حوزه و دانشگاه مانند حجج اسلام محسن قمی قائم مقام امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری، ماندگاری، کازرونی، بکایی و... ابعاد شخصیتی ائمه اطهار (ع) را بررسی می‌کند. در بخش دیگری از برنامه گزارشی از پیاده روی مردم به سمت حرم امام رضا (ع) در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

مستند از لاک جیغ تا خدا به تهیه کنندگی هاشم تفکری بافقی نیز چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ساعت 17:50 از شبکه دو پخش می‌شود.

ویژه برنامه «پابوس» به تهیه کنندگی سعید‌پور فرج و اجرای سیدعبدالرضا رضوی از دیگر برنامه‌های این گروه است که برای پخش در ایام سوگواری آخر صفر تدارک دیده شده است.

این برنامه با حضور حجج الاسلام رفیعی و ماندگاری به معرفی شخصیت و سیره عملی پیامبر اکرم (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) می‌پردازند.

«پابوس» که پخش آن به صورت زنده از حرم مطهر رضوی از چهارشنبه 18 آذر ساعت 18:15 در شبکه دو آغاز می‌شود در روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه ساعت 19 ادامه خواهد داشت.

مینی سریال «بزم آخر» نیز به تهیه کنندگی جمال گلی و کارگردانی سجاد شهریاری برای پخش در این ایام در نظر گرفته شده است. این سریال از چهارشنبه تا جمعه هر شب ساعت21:30 به روی آنتن می‌رود.

پخش مراسم پر فیض دعای کمیل پنجشنبه 19 آذر که در کنار حرم نورانی امام رضا (ع) ساعت 23 برگزار خواهد شد از دیگر ویژه برنامه‌های شبکه دو است.

همچنین سخرانی مذهبی استاد حسین انصاریان از 18 تا 21 آذر ساعت 12:55 به بیان معارف اسلامی و رسالت پیامبر اعظم (ص) می‌پردازد.


ویدیو مرتبط :
نوای جدیدحاج محمد امین جزنی (پخش شد در شبکه ۳ سیما) به مناسبت ایام سوگواری شهادت امام رضا (ع) می باشد