معجزه ی پاییز در جنگل هزار رنگ انجیلی


جنگل‌های انجیلی واقع در منطقه زیرآب از توابع سوادکوه زیبایی‌های پاییز را با رنگ‌های مختلف به تصویر کشیده است.

عصرایران - بدون تردید دیدن درختان رنگارنگ که جنگل را به مانند یک تابلو زیبای نقاشی از فصل پاییز کرده، لذت فراوانی را به همراه دارد.

جنگل‌های انجیلی واقع در منطقه زیرآب از توابع سوادکوه  زیبایی‌های پاییز را با رنگ‌های مختلف به تصویر کشیده است؛ رنگ‌هایی مانند زرد پررنگ، نارنجی سوخته و پررنگ و قرمز روشن و حتی بنفش در می‌آیند. این جنگل‌ها، می‌توانند مقصد سفری یک روزه از تهران برای شما باشد.  البته در دل این جنگل آبشاری زیبا قرار دارد که لذت سفر را دو چندان می‌کند.

برای سفر به جنگل‌های انجیلی باید از جاده فیروزکوه استفاده کرد، در نتیجه پیشنهاد می‌شود،  پیش از ورود به فصل زمستان و بارش برف این منطقه را در لیست سفر خود قرار دهید. اگر زمان سفر شما ابتدا تا اواسط پاییز باشد با برگ‌های هزار رنگ روی درختان مواجه می‌شوید، اما نگران نباشید پس از این زمان و پیش از  شروع فصل زمستان شما در سفر به این منطقه با فرشی هزار رنگ از برگ درختان روبه ‌رو می‌شوید که بدون شک آن هم هیجان انگیز خواهد بود. اگر خوش‌شانس باشید و لحظاتی پیش از رسیدن شما به جنگل در این منطقه باران باریده باشد، استشمام بوی برگ‌های باران خورده سفر شما را با چاشنی رویا و احساسات همراه می‌سازد.

با کمی پیاده‌روی به آبشار ولیلا خواهید رسید. طبق توصیه ساکنین این منطقه بهترین زمان برای بازدید از این آبشار اواسط فصل بهار تا اوایل فصل زمستان است، زیرا در زمستان به دلیل شرایط آب و هوایی بازدید از این آبشار کمی دشوار خواهد بود. ناگفته نماند ارتفاع این آبشار چندان زیاد نبوده اما زیبایی فراوانی را در خود جای داده است که بدون شک برای دیدن آن در فصل‌های دیگر همچون بهار و تابستان، رنج سفر را بر خود هموار خواهید کرد.


ویدیو مرتبط :
جمعه های هزار زنگ، در پاییز هزار رنگ