سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مهلت ثبت‌نام دوره‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 فردا پایان می‌پذیرد


حسین توکلی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اظهار داشت: تا ساعت 8 صبح امروز سه‌شنبه 24 آذر 94 تعداد 450 هزار و 459 داوطلب برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 و بیست و یکمین دوره المپیاد علمی - دانشجویی کشور ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون ساعت 24 روز چهارشنبه 25 آذر 94 پایان می‌پذیرد لذا به تمامی داوطلبانی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، اکیدا توصیه می‌شود در مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پس از مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه اصلاحات دفترچه راهنما که بر روی سایت سازمان قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش امروز نیز چاپ شده، نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون اقدام کنند.

توکلی تصریح کرد: داوطلبانی که قبلا نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند می‌توانند در صورت تمایل تا ساعت 24 روز چهارشنبه 25 آذر 94 نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/FJ6WDH


ویدیو مرتبط :
فردا آخرین مهلت ثبت اعتراضات حذف شده های یاارنه نقدی