علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



پوسترهای جشنواره به کشورهای اروپایی سفر می‌کنند


به گزارش خبرنگار مهر، افتتاح نمایشگاه پوستر و عکس نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران با حضور ایرجی معاون فرهنگی وزارت علوم، حمید جبلی، بهنام نوایی دبیر این دوره از جشنواره، مهدی آشنا دبیر بخش پوستر و عکس این جشنواره و همچنین سیامک زمردی‌مطلق، آغازگر فعالیت نوزدهمین دوره جشنواره تئاتر دانشگاهی بود.

در این مراسم که عصر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه در خانه هنرمندان برگزار شد، معاون فرهنگی وزارت علوم وعده حمایت از چاپ کتاب پوستر و عکس نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران را داد.

ایرجی همچنین اعلام کرد که با رایزنی‌هایی که انجام خواهد شد، زمینه و شرایط لازم برای نمایش پوستر و عکس‌های حاضر در جشنواره تئاتر دانشگاهی در کشورهایی چون روسیه، فرانسه و بوسنی فراهم می‌شود.


ویدیو مرتبط :
مشکلات کشورهای اروپایی ..