ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مظلومی بهتر از قلعه‌نویی نتیجه گرفت


مظلومی بهتر از قلعه‌نویی نتیجه گرفتاسپورت تی وی/ آتیلا حجازی اعتقاد دارد پرویز مظلومی در استقلال عملکرد چندان بدی نداشته است.
آتیلا حجازی طی گفت و گویی با خبرنگار ما اظهار داشت: به اعتقاد من برخی غرض ورزانه به دنبال به زمین زدن مظلومی هستند در حالی که او به قولی که داده بود عمل کرد.
حجازی در ادامه افزود: یادم نمی آید مظلومی اول فصل قول قهرمانی داده باشد. او فقط گفت استقلال را آسیایی می کنم که به قول خودش هم عمل کرد. البته نمی گویم مظلومی در استقلال خیلی خوب کار کرد اما به اعتقاد من بد هم نبود که بخواهد امروز مورد انتقاد قرار بگیرد.
حجازی در ادامه اعلام کرد: استقلال در دو فصل گذشته نه توانسته بود آسیایی شود و نه قهرمان اما مظلومی در اولین سال حضور دوباره خود در استقلال این تیم را آسیایی کرد و الان شانس قهرمانی در جام حذفی را هم دارد.
وی ادامه داد: این شرایط نشان می دهد او به نسبت مربی دو فصل گذشته استقلال که حمایت هم شد بهتر نتیجه گرفته است.

منبع: اسپورت تی وی


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی:اصالتم از قلعه نو نیشابور است