ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برخی از هواداران صورت خود را نقاشی می کنند/ ترافیک سنگین در مناطق غرب


به گزارش خبرنگار ایرنا، با اینکه دیدار تیم های پرسپولیس تهران و راه آهن ساعت 18:30 دقیقه برگزار می شود اما از صبح امروز ترافیک سنگینی در مناطق غرب تهران ومسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی دیده می شود و البته ماموران راهنمایی و رانندگی در حال روان کردن و حرکت سریع تر خودورها هستند.
بسیاری از خودوروها به صورت کامل با پرچم های سرخ رنگ پوشیده شده اند که این نمایی ویژه به خیابان های اطراف ورزشگاه آزادی داده است.
در حاشیه این دیدار فروش محصولات مختلف با رنگ قرمز رونق زیادی یافته و در میان این اقلام فروش پرچم و پیراهن های قرمز رنگ بیش از سایر اقلام دیده می شود .
عده ای از جوانان که به کار طراحی دست،‌صورت و لباس هواداران پرسپولیس مشغولند ،‌حالا دیگر به صورت رایگان اقدام به طراحی صورت هواداران این تیم کرده اند.
از دیگر حواشی پیش از دیدار پرسپولیس و راه آهن بازار سیاه فروش بلیت های این دیدار است که به شکلی به شکل واضح رخ می نماید و بلیت های این دیدار حتی به مبلغ چندصد هزار تومان در این بازار به فروش رسید.
درحالیکه کمتر از پنج ساعت به آغاز دیدار سرخپوشان مدعی قهرمانی باقی مانده ، بش از 50 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.
نکته جالب حضور افردای است که بلیت حضور در ورزشگاه را ندارند و با توجه به این که بلیت فروشی هم نمی شود این افراد با قیمت سنگین بازار سیاه روبرو شده و ورزشگاه را ترک می کنند.
در ورزشگاه تعدادی از هواداران تصاویر و بنرهایی از مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم پرسپولیس را در دست دارند.
ورزشی **3783 ** 1418

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
(ترافیک سنگین در جاده سراوان رشت) 2