سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هوای کشور گرم تر می شود


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اهواز با ۴۱ درجه سانتیگراد و شهرکرد با ۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین شهرهای کشور بودند.
سازمان هواشناسی، پیش‌بینی کرده است که طی سه روز آینده دمای هوای اکثر نقاط کشور افزایش خواهد یافت.

به گزارش مهر، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای نیمه شرقی کشور بارش های پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

احد وظیفه با الام اینکه طی سه روز آینده افزایش دما برای اکثر نقاط کشور رخ خواهد دادافزود: امروز و فردا در جنوب غرب و پاره‌ای نقاط غرب کشور باد و گرد و خاک رخ خواهد داد که موجب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

به گفته وی، طی سه روز آینده در برخی مناطق نیمه شرقی و جنوب کشور به دلیل وزش باد شدید موقت، گرد و خاک دور از انتظار نیست.

آنگونه که مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفته امروز خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود و از بعدازظهر فردا با ورود سامانه بارشی به شمال غرب، روزهای دوشنبه و سه شنبه رگبار و رعد و برق و وزش باد برای استان های واقع در شمال غرب کشور پیش بینی می شود.

اهواز با ۴۱ درجه سانتیگراد و شهرکرد با ۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین شهرهای کشور بودند.

سازمان هواشناسی هوای تهران را امروز صاف و در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد گزارش کرده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت ۳۳ و ۲۱ درجه سانتیگراد اعلام شده است.


ویدیو مرتبط :
بالون هوای گرم 18 نفره ( تفریحی لذت بخش ) ایران بالون تولید كننده انواع بالونهای هوای گرم در ایران. شرکت