سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گزینه‌های روی میز ما فرهنگ حسینی و شهادت است/۴۱ خانواده ۵ شهید در کشور داریم


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی شهیدی در مراسم یادواره شهدای سازمان تامین اجتماعی که با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کاتر و رفاه اجتماعی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، اظهارداشت: امروز 22 اسفند به عنوان روز شهید نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی 61 شهید، 98 آزاده و 2800 جانباز تقدیم انقلاب کرده است.

وی ادامه داد: خانواده شاهد و ایثارگر تامین اجتماعی نسبتاً آمار بالایی دارد و این سازمان توانسته است در ارائه خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران نمره خوبی را کسب کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: اگر می‌خواهیم جامعه ما رشد کند فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه حفظ شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی افزود: هم‌اکنون 41 خانواده 5 شهید، 106 خانواده 4 شهید، 639 خانواده 3 شهید، 8233 خانواده 2 شهید و نهایتاً 230 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌ایم.

وی افزود: دشمنان ما احمق هستند و نمی‌فهمند آنکه ما را تهدید به گزینه‌های نظامی روی میز می‌کند، روی میز ما فرهنگ حسینی و مکتب شهید است که دشمنان 8 سال در مقابل ان جنگیدند و نتوانستند اقدامی کنند.

وی با تاکید بر اینکه کشور رو به پیشرفت است، گفت: در خیلی از علوم چهارمین یا پنجمین کشور دنیا هستیم. در بین خانواده‌های شهدا 1700 استاد داریم که جزء هیات علمی دانشگاه هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز کشورمان با رهنمود انقلاب، مقام معظم رهبری و تدبیر و امید رئیس جمهور، آینده‌ای درخشانی را برای خود می‌بینیم.

وی با اشاره به اینکه هرچه داریم از خون شهدا است، گفت: به واسطه خون شهدا 6 کشور دنیا یک طرف و دیپلمات‌های ما یک طرف می‌نشینند و مذاکره می‌کنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گزینه های زیر میز