سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آی تی آوزی/ چه‌طور سرعت کارکرد آیفون 6 و 6 پلاس را بالا ببریم؟


آی تی آوزی/ چه‌طور سرعت کارکرد آیفون 6 و 6 پلاس را بالا ببریم؟

محصولات اپل همیشه به این معروف بوده‌اند که تجربه‌ی کاربری مطلوب و خوشایندی در اختیار قرار می‌دهند و تا حد زیادی رضایت کاربران خود را تامین می‌کنند. اما در چند سال اخیر وجه خاصی از معروف‌ترین محصولات این شرکت، یعنی گوشی‌های آیفون، بوده که موجب ناراحتی و نارضایتی کاربران‌اش می‌شد؛ اختلال کوچکی در سرعت کارکرد گوشی.

دیجی کالا/ محصولات اپل همیشه به این معروف بوده‌اند که تجربه‌ی کاربری مطلوب و خوشایندی در اختیار قرار می‌دهند و تا حد زیادی رضایت کاربران خود را تامین می‌کنند. اما در چند سال اخیر وجه خاصی از معروف‌ترین محصولات این شرکت، یعنی گوشی‌های آیفون، بوده که موجب ناراحتی و نارضایتی کاربران‌اش می‌شد؛ اختلال کوچکی در سرعت کارکرد گوشی.

اگر شما گوشی آیفون 6 یا 6 پلاس دارید و سیستم عامل آن را به iOS 9 ارتقا می‌دهید، سریع متوجه عیب و ایرادهای تاخیر در کارکرد و کندی گوشی‌تان روی قسمت‌های مشخصی خواهید شد؛ مثلا می‌بینید که تغییر اپلیکیشن‌های چندکاربردی یا جست‌وجوی Spotlight کندتر از قبل انجام می‌شود.

شاید کمی از آن کیفیت عالی نمایشگر کم شود اما نتیجه‌ی نسبتا خوبی در سرعت کارکرد دستگاه دارد.
خب، اپل اعلام کرده که متوجه این موضوع شده و در نسخه‌ی iOS 9.2 آن را اصلاح کرده است. ولی راه دیگری هم وجود دارد که بدون نیاز به ارتقای نسخه و روی همین پلتفورم فعلی ایراد را رفع کنید.

یک حقه‌ی ساده این است که میزان شفافیت (Transparency) نمایشگر را پایین بیاورید. شاید کمی از آن کیفیت عالی نمایشگر کم شود اما نتیجه‌ی نسبتا خوبی در سرعت کارکرد دستگاه دارد.

با انجام مراحل زیر روی گوشی آیفون 6 یا 6 پلاس خود، می‌توانید ایرادهای تاخیر و سرعت پایین که گاهی رخ می‌دهد را تا حدی برطرف کنید.

1. به قسمت تنظیمات Settings بروید.

2. گزینه‌ی General را انتخاب کنید

3. حالا روی Accessibility کلیک کنید.

4. حالا Increase Contrast

5. این‌جا گزینه‌ی Reduce Transparency را می‌بینید. باید این را فعال کنید. اگر دایره روی رنگ سبز باشد، فعال است.

6. وقتی شفافیت را پایین می‌آورید، Control Center را به این شکل می‌بینید.

7. در حالی که در حالت عادی این‌طوری بود.

8. و قسمت notification ها در شرایط شفافیت پایین این شکلی دیده می‌شوند.

9. در حالی که در حالت استاندارد این‌طور دیده می‌شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
مقایسه سرعت 10 مدل آیفون از 2G تا آیفون 6 پلاس.