بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در محکومیت اعدام شیخ نمر


مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با صدور بیانیه‌ای اعدام آیت‌الله شیخ نمر را محکوم کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون

شهادت مظلومانه عالم ربانی و مجاهد سبحانی، آیت الله شیخ نَمر(ره) را به دست عوامل مزدور وهابیت سعودی به عموم مسلمانان جهان و پیروان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام تسلیت می‌گوییم.

خونی که هرگز خشک نخواهد شد، خونی که هماره جوشان و خروشان سیلی خواهد گردید و بنیان آل سعود مزدور غربی را ویران خواهد ساخت.

عالمی به دیدار پرورگار خویش شتافت که با دست‌های بسته و غریبانه تنها به جرم پیروی از قوانین ربانی و مودّت آل رسول صلوات الله علیهم اجمعین به شهادت رسید.

وهابیت، نپندارد که با اعدام این عالم بزرگوار و مجاهد به آرزوی کثیف خویش در امحای دین الهی خواهد رسید.

آنان یقین بدانند هر ستاره‌ای که از آسمان انسانیت و دین فروبکشند هزاران ستاره دیگر خواهد شکفت و آسمان خدا را نورباران هدایت ربانی خویش خواهند ساخت.

تفکر علامه آیت الله نَمر نمرده است و هرگز نمی‌میرد اندوهش را در پیشگاه الهی به اجر و ثوابی گرانقدر ان‌شاءالله بر شانه‌های غم ‌دیده‌مان هموار خواهیم کرد و راه روشن آن شهید بزرگ سرزمین حجاز را برای همیشه زنده خواهیم داشت.

حوزه‌های علمیه خواهران شهادت این عالم بزرگوار را به ساحت مقدس حضرت ولی الله الاعظم، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و علمای بزرگوار دامت برکاتهم و تمامی پیروان اهل بیت در سراسر جهان تسلیت عرض نموده و این حرکت ددمنشانه را محکوم می نماید و عواقب هولناک این جنایت بزرگ را بر عهدة خاندان کثیف آل سعود می‌داند.»

تعطیلی دروس حوزه‌های علمیه خواهران

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه‌های علمیه خواهران گفت: دروس حوزه‌های علمیه خواهران در اعتراض به اعدام آیت‌الله شیخ نمر روحانی برجسته عربستانی فردا یکشنبه تعطیل هستند.

حجت‌الاسلام علی مولایی افزود: طلاب خواهر سراسر کشور فردا در اعتراض به شهادت آیت‌الله شیخ نمر در تجمع‌های اعتراض‌آمیز شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به محکومیت این جنایت آل سعود از سوی مراجع معظم تقلید اضافه کرد: آل سعود جنایتکار تاوان این حرکت ظالمانه خود را خواهند داد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه‌های علمیه خواهران این اقدام آل سعود را ناشی از اوج استیصال آنان دانست و خاطرنشان کرد: خون شهید نمر و سایر شهیدان قربانی که به دست حکومت ظالم سعودی به شهادت رسیدند، جوانان بیشتری را به دریافتن راه سعادت حقیقی خواهد کشاند و پایه‌های لرزان حکومت خونریز سعودی را فروخواهد نشاند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بیانیه آیت الله مکارم شیرازی در رابطه حکم اعدام شیخ نمر