بعد از کسب ششمین عنوان آسیایی در 40 سالگی/ شمسایی: وحید از کسب عنوان سیر نمی‌شود


ستاره فوتسال ایران که 40 سالگی را رد کرده دقایقی پیش در این مراسم به عنوان مرد سال انتخاب شد و در گفتگویی کوتاه با "ورزش سه"، درباره این عنوان گفت: خدا را شکر می گویم بابت لطفی که به من داشته و این را باید همین ابتدا بگویم که وحید شمسایی دوست دارد همیشه بهترین باشد. همیشه بهترین جایزه و عناوین را به خود اختصاص دهد و هیچ وقت از کسب عنوان برترین سیر نمی شوم.

وی ادامه داد: 40 سالگی را پشت سر گذاشته ام و هیچ وقت برایم سن و سال مطرح نبوده و همیشه دنبال بهترین ها بوده‌ام. همین جا جا دارد این عنوان را نیز به خانواده بزرگ تاسیسات دریایی و آقای دکتر منوچهری تبریک بگویم و تبریک ویژه ای هم به مردم خوب کشورم که طی این سال ها همیشه حامی بزرگی برای من بوده اند.

شمسایی که از دریافت این عنوان برای ششمین بار خوشنود بود در پایان گفت: تاکنون 5 بار این عنوان را دریافت کرده بودم و 2 بار در مراسم حاضر بودم و 3 بار دیگر هم برایم آن را آورده اند و اکنون ششمین بار است که کسب کرده ام. خوشحالم بابت اعتبار و افتخاری که برای کشورم کسب کردم و آن را تقدیم مردم عزیز کشورم می کنم.

شمسایی با قدردانی از کادرپزشکی که پیش از مسابقات آسیایی او را تحت مداوا قرار داده بودند گفت: جا دارد اینجا تشکر ویژه ای از کادرپزشکی ای داشته باشم که تلاش زیادی برای آماده سازی من پیش از بازی های آسیایی داشتند. من با پی سی ال پاره در مسابقات آسیایی در مسابقات حاضر شدم و  دکتر نوروزی و خانم محمدی کمک زیادی کردند تا برای این مسابقات آماده شوم و با تمام وجود روی کار من کردند و همه این چیزها دست به دست هم دادند تا این عنوان را کسب کنم و جا دارد تشکر ویژه ای از آنها کنم.


ویدیو مرتبط :
کسب مدال طلا در مسابقات آسیایی