اهمیت خوش لباس بودن! -آکا


1395/02/14

سایت خانواده ،مشاور خانوادهآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو

,[categoriy]

اهمیت خوش لباس بودن! -آکااهمیت خوش لباس بودن! -آکا

آکاایران: اهمیت خوش لباس بودن!

آکاایران:  

امروزه خوش لباس بودن می تواند شما را در رسیدن به اهداف تان یاری کند.

به گزارش آکاایران: تصویر مهم است! کسی که شیک و با سلیقه است همیشه توجه دیگران را به خود جلب می کند. ما در عصری هستیم که خوب بنظر رسیدن اولین مرحله برای رسیدن به هر چیزی است که می‌خواهید. در ادامه دلایلی را خواهید خواند که چرا باید همیشه خوش لباس باشید:

۱. به خودتان اهمیت دهید

اگر خوب لباس بپوشید یعنی به خودتان اهمیت می دهید. با پوشیدن البسه‌ی زیبا و لوازم تزئینی برازنده، در مورد خودتان احساس خوبی پیدا خواهید کرد. اعتماد بنفس در صورتتان موج خواهد زد.

اتفاق مشابهی هم درباره‌ی روابطتتان با دیگران رخ خواهد داد. مردم شخصیتتان را محترم می‌شمرند. خوش لباس بودن مردم را وادار خواهد کرد تا با شما وارد مکالمه شوند. روی هم رفته تلاش کنید تا همیشه خوب بنظر برسید، در این صورت خوش بین خواهید شد!

۲. روزتان را بسازید

از آنجایی که معلوم نیست چه روزی پیش روی شماست، پس خیلی مهم است که خوب لباس بپوشید و از خانه خارج شوید. ممکن است دقیقا در همین روز یک اتفاق خوشایند ناگهانی برایتان رخ دهد. ممکن است یک ملاقات غیر پیش بینی شده با یک شخص مهم پیدا کنید، یک فرصت طلایی که دوست ندارید از دستش بدهید.

۳. هر روز، روز مباداست

خیلی از ما لباس‌های زیبایی می‌خریم و آنها را در کمدمان برای روز مبادا ذخیره می‌کنیم. شما باید اینطور فکر کنید که هر روز، روز مبادای شماست و باید هر روز را به بهترین روز زندگی‌تان تبدیل کنید. بله، اینطوری صحیح است!

خوب لباس پوشیدن کلید رسیدن به این احساس است. این بدین معنا نیست که هر روز باید یک لباس غیر معقول بپوشید، اما مطمئن باشید لباسی می‌پوشید که درباره خودتان احساس خوبی به شما می‌دهد و یک لبخند زیبا بر روی صورت دوست داشتنی‌تان می‌نشاند.

۴. متفاوت باشید

لباسی که می‌پوشید نشان دهنده‌ی شخصیت شماست. اگر قرار باشد هر روز با یک جین و تی‌شرت بیرون بروید، هیچکس حتی به خودش زحمت نخواهد داد به شما نگاه کند، چه رسد به اینکه علاقه ای برای همصحبتی با شما در او بوجود بیاید.

کمی سلیقه به خرج دهید تا تفاوتش را احساس کنید. زیاد نگران زمانی که در آن هستید نباشید، فقط چیزی که خودتان دوست دارید بپوشید. یک جفت کفش پاشنه بلند زیبا یا یک کیف حیرت انگیز هم می تواند ترفندتان باشد.

همیشه ساده نباشید! چیزهای مختلفی را با توجه به شخصیت‌تان امتحان کنید تا در میان دیگران به چشم بیایید.

سرخاب سفیداب

آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو -

برچسب ها :


اشتراک گذاری

گزارش تخلف



ویدیو مرتبط :
اهمیت لباس - محمد جواد صدق آمیز - مد و لباس