مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



مفتی سعودی کودکان را وارد جهنم جنگ سوریه می‌‌کند + فیلم


گروه تکفیری جیش الفتح در سوریه برای جبران فرار هزاران نفر از مبارزان خود اقدام به جذب کودکان در نبردهای خود کرده است.

به گزارش «شیعه نیوز»، «عبدالله المحیسنی» یکی از مفتی‌های عربستان سعودی مسئول جذب نیرو برای گروه تروریستی جیش الفتح است.

بیشتر نیروهای جذب شده برای گروه جیش الفتح از کودکان هستند.

عبدالله المحیسنی یکی از مفتی‌های عربستان سعودی است که در نزدیکی یکی از اردوگاه‌های آوارگان در استان ادلب برای جذب نیرو برای گروه تروریستی جیش الفتح سخنرانی کرد.

بیشتر نیروهای جذب شده توسط المحیسنی در گروه جیش الفتح از کودکان اردوگاه‌های ادلب هستند که وارد جهنم جنگ می‌شوند.

این گروه تکفیری برای جبران فرار هزاران نفر از مبارزان خود اقدام به جذب کودکان در نبردهای خود کرده است.

در حملات اخیر ارتش سوریه و نیروی هوایی روسیه صد‌ها نفر از نیروهای این گروه در حومه‌های حلب و ادلب کشته شدند. بر همین اساس جبش الفتح با جذب کودکان به شدت در پی جبران شکست‌های خود است.

کودکان در گروه‌های مسلح برای رفتن به جبهه‌های نبرد ۱۵ روز را در اردوگاه‌های آموزشی سپری می‌کنند. اردوگاه‌های مختلف آوارگان در شمال سوریه مهم‌ترین منبع تامین نیروی انسانی گروه جیش الفتح در حمله به حلب شمرده می‌شود.

گروه جیش الفتح از حمایت تسلیحاتی آمریکا و عربستان سعودی برخوردار است. سازمان‌های اطلاعاتی ترکیه برای درگیری‌های حومه جنوبی حلب این گروه را تقویت کرده است.

جیش الفتح به همراه شماری از گروه‌های تروریستی به رهبری جبهة النصرة مهم‌ترین طرف حمله به حلب و مناطق اطراف این شهر بوده که آتش بس را نقض کرده‌اند.

سازمان‌های اطلاعاتی ترکیه در شمال سوریه گروه جیش الفتح و دیگر گروه‌ها را نظیر اجناد الشام، فیلق الشام، احرار الشام، لواء الحق و جیش السنه را بازسازی کردند.

دولت سوریه مخالف موافقت روسیه با تمدید آتش بس در حلب و اطراف این شهر بود ولی عربستان سعودی و آمریکا از فرصت آتش بس استفاده و صد‌ها تن سلاح را در اختیار گروه‌های مسلح در شمال سوریه قرار دادند. پیش از این جنگنده‌های روسی و سوری محموله‌های تسلیحاتی گروه‌های مسلح را نابود کرده بودند.

دانلود فیلم

انتهای پیام/ 852


ویدیو مرتبط :
عکس لو رفته مفتی سرشناس سعودی با زن ایتالیایی -سوریه