راننده کامیون دو مامور ناجا را کشت


ساعت 24- رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: راننده یک دستگاه کامیون هیوندای سفید دو مامور انتظامی راکه سوار بر موتورسیکلت بودند حین ماموریت در مسیر شرق به غرب بزرگراه حکیم، رمپ ورودی خیابان شیخ فضل الله نوری زیرگرفت و فرار کرد.

سرهنگ مراد مرادی روز پنجشنبه افزود: این سانحه در ساعت هشت و ۵۰دقیقه صبح امروز در رمپ ورودی خیابان شیخ فضل الله نوری رخ دادکه دو مامور پلیس که در حین گشت زنی با موتورسیکلت بودند کشته شدند.

وی با اشاره به اینکه راننده کامیون هیوندای سفید پس از زیر گرفتن ماموران از محل گریخته گفت: پلیس راهور تهران بزرگ با تشکیل تیم کارشناسی، بیان اظهارات شاهدان محل تصادف و ثبت تصاویر دوربین های نظارتی و کنترل راهنمایی و رانندگی در طول محور با هماهنگی های مراجع انتظامی و قضایی در حال شناسایی و دستگیری راننده فراری است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: علت تصادف در حال بررسی است و فرار راننده کامیون باعث تشدید مجازات وی خواهد شد.

سرهنگ مرادی افزود: با وقوع این تصادف صبح امروز مسیر شرق به غرب خیابان حکیم با ترافیک سنگین روبرو بود.

وی به رانندگان توصیه کرد که در زمان تردد خودرویی به صورت کامل به مسیر جلویی خود توجه کنند تا شاهد این گونه تصادف های مرگ باری نباشیم.


ویدیو مرتبط :
41. کامیون های شرکت ولوو _ راننده های کامیون آمریکای شمالی