ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیکی‌تاکا در قطر؛ کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس در تعقیب ژاوی


به گزارش خبرگزاری فارس، در لیگ ستارگان قطر هر ساله پس از گذشت 13 هفته از لیگ که نیم فصل لیگ برتر این کشور است، آمار بهترین‌ها در طول این هفته‌ها داده می‌شود. با توجه به اینکه در لیگ ستارگان 6 لژیونر ایرانی با نام‌های آندرانیک تیموریان در ام‌صلال، مسعود شجاعی در الغرافه، مجتبی جباری و پژمان منتظری در الاهلی، اشکان دژاگه در العربی، محمد نوری در مسیمیر بازی می کنند، به همین خاطر برای ما اهمیت بالایی دارد.

با نگاه به این آمار ارائه شده از لیگ ستارگان قطر نام دو بازیکن ایرانی در میان بهترین‌ها مشاهده می‌شود. مجتبی جباری کاپیتان سابق استقلال که در این فصل برای الاهلی قطر بازی می‌کند از نظر تعداد پاس‌های خود در طول نیم فصل بعد از ژاوی هرناندز کاپیتان سابق بارسلونا و سلطان پاس جهان قرار دارد. تعداد پاس‌های ژاوی 1265  است و جباری با تعداد 831 پاس در مرتبه دوم قرار دارد.

لیگ ستارگان به تعداد پاس از زاویه دیگر هم نگاهی انداخته است. در بخش پاس‌هایی که موفق بودند باز هم ژاوی با 454 پاس در صدر قرار دارد. محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس که در این فصل برای تیم مسیمیر بازی می‌کند و کاپیتان تیمش است با تعداد 267 پاس موفق در رده دوم قرار دارد.

در این لیستی که سازمان لیگ ستارگان قطر از بهترین‌های نیم منتشر کرد نامی از بقیه لژیونر‌های ایرانی دیده نمی شود.

انتهای پیام/م
 

http://fna.ir/81WVYR


ویدیو مرتبط :
تیکی تاکا ،مسی ژاوی و اینیستا