علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



پایان صدرنشینی موقت مادریدی‌ها/بارسلونا به صدر جدول لالیگا بازگشت


به گزارش خبرگزاری مهر، تیم های فوتبال بارسلونا و رئال بتیس از ساعت ۲۳ چهارشنبه شب در چارچوب هفته هفدهم رقابتهای لالیگا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان انریکه ۴ بر صفر حریف خود را شکست دادند.

نیمه نخست این بازی با برتری ۲ بر صفر بارسلونا خاتمه یافت. در دقیقه ۳۰ بازی برخورد دروازه بان تیم بتیس با مسی توسط داور پنالتی تشخیص داده شد که این ضربه را نیمار به تیر دروازه کوبید اما در برگشت هیکو وسترمن مدافع حریف تحت فشار راکیتیچ دروازه خود را به اشتباه باز کرد. در ادامه لیونل مسی روی همکاری دیدنی با نیمار در دقیقه ۳۳ توپ را درون دروازه حریف قرار داد تا بارسا ۲ بر صفر پیش بیفتد.

در نیمه دوم نیز حملات بارسلونا ادامه پیدا کرد و این لوئیس سوارز بود که در دقیقه همان ابتدای این نیمه و در دقیقه ۴۶ گل سوم آبی ارناری‌ها را به وارد دروازه بتیس کرد. بعد از این گل بارسلونا بر شدت حملات خود اضافه کرد اما سه بار تیر دروازه مانع از گلزنی این تیم شد. در دقیقه ۷۲ نیز ضربه کاشته مسی به تیر دروازه اصابت کرد تا با احتساب نیمه نخست ۵ بار ضربه بارسایی ها به تیر دروازه برخورد کند و گل نشود.

حملات بارسلونا سرانجام برای چهارمین بار نتیجه داد و بار دیگر سوارز بود که گلزنی کرد. در دقیقه ۸۳ بازی بود که این بازیکن با نیمار همکاری خوبی داشت تا پاس نمایشی نیمار در پشت مدافعان بار دیگر در  اختیار سوارز قرار گیرد و این مهاجم اروگوئه ای برای چهارمین بار دروازه بتیس را باز کند.

این پیروزی خانگی امتیازات بارسلونا را به عدد ۳۸ رساند تا این تیم بار دیگر در صدر جدول رده بندی قرار گیرد. چهارشنبه شب دو بار دیگر صدر جدول لالیگا دچار  تغییر شده بود که ابتدا رئال و سپس اتلتیکو صدرنشین شدند اما بارسلونا به صدرنشینی مادریدی‌ها پایان داد و با یک بازی کمتر در رده نخست قرار گرفت.

در دیگر مسابقه همزمان تیم ختافه برابر دپورتیوو لاکرونیا قرار گرفت و این


ویدیو مرتبط :
دو گل از گوتزه و بازگشت بایرن به صدر جدول بوندسلیگا