سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



نکاتی مهم درباره نصب تابلو در منزل


نکاتی مهم درباره نصب تابلو در منزلزیباشو/ آویزان کردن تابلو یکی از شیوه های بسیار عالی برای زیبا کردن اتاق است اما چیدمان قاب می تواند پر استرس باشد. آرام باشید. با توصیه های تخصصی ما در زمینه اینکه چگونه و کجا آنها را نصب کنید خانه شما هر چه بیشتر شبیه گالری خواهد شد.
در بالای کاناپه
لیندا کریسولو می گوید “مردم تمایل دارند که تابلو هایشان را در خیلی بالا نصب کنند. مرکز تصویر باید هم سطح چشم باشد”.
در اتاق های نشینمن مردم معمولا استراحت می کنند و می نشینند بنابر این تابلو باید در سطح پایین تری باشد. بهترین کار برای اطمینان از اینکه تابلو شما در جای مناسب قرار دارد این است که آن را به اندازه پهنای یک دست (یک وجب) بالا تر از کاناپه نصب کنید.
در مقیاس
یکی از مشکلات معمول در نصب تابلو بالای کاناپه یا میز این است که در مقیاس مناسب قرار نمی گیرد. قاب هایی در سایز های خیلی کوچک یا خیلی بزرگ تمام چیدمان را عجیب و غریب می کند. کریسولو می گوید “مطمئن شوید که اندازه قاب کمتر از ۳/۲ اندازه کاناپه یا میز باشد” . برای مثال، اگر کاناپه ۹ فوت طول داشته باشد قابی که بالای آن نصب می کنیم باید ۶ فوت پهنا داشته باشد.
کاملترین چیدمان
خودتان را از نا امیدی و دیوار هایتان را از آسیب دیدن – از نصب کردن و دوباره نصب کردن و دوباره نصب کردن گروهی از تابلو ها و قاب ها نجات دهید.
اگر پرتره نصب می کنید کاغذ دیواری را علامت گذاری کنید که تصویر به کدام جهت نگاه می کند. از پرینترز تیپ برای اینکه دیوار سوراخ نشود استفاده کنید تا جای صحیح تابلو را مشخص کنید.
توازن دیداری ایجاد کنید
وقتی چندین تابلو را گروهی آویزان می کنید، توازن دیداری بسیار مهم می باشد. کریسولو می گوید در چیدمان گروهی تابلو های سنگین و بزرگ را در سمت چپ قرار دهید. بدلیل اینکه دید از سمت چپ شروع می شود توازن را باید برقرار کرد. اگر تابلو هایتان زوج هستند بزرگترین و سنگین ترین را در وسط بچینید.
بر روی کاغذ دیواری راه راه عمودی
چیدمان متقارن نقاط مرکزی برجسته و ساده ای را بوجود می آورند. قاب های تمام سفید و حصیری در سه رنگ این گروه را یکی می کند. کریسولو می گوید من دوست دارم از فرم های یکسان برای ایجاد همانندی استفاده کنم.
آمیختن و یکی کردن گالری
چیدمان کردن مانند گالری ساده ترین راه حل برای دیوارهای خالی و سفید است. مثلا می توانید از گلدان و بشقاب های تزئینی نیز استفاده کنید تابلو هایی را که بیشتر به چشم می آیند را در وسط قرار دهید کریسولو توصیه می کند اگر از فرم های مختلف استفاده می کنیم آن را با فاصله از هم قرار دهید تا بین هر تابلو فضای خالی دیده شود.
تراز کردن چیدمان
نصب تابلو های متفاوت در اتاق می تواند مشکل باشد، بویژه هنگامی که دیوار ها، درها، و یا پنجره ها بین تابلو ها فاصله بیاندازند. کریسولو می گوید هنگامی که تابلو ها را در اتاق نصب می کنید سعی نکنید که پایین و بالای فرم ها تراز باشند. کافی است که در حد متوسط تراز باشند.
در اتاق خواب
در اتاق خواب تابلوهای شخصی را انتخاب کنید مانند عکس های خانوادگی یا عکس خودتان. کریسولو توصیه می کند که اگر می خواهید تابلو ها را گروهی نصب کنید از یک نمونه عکس استفاده کنید یا سیاه و سفید یا تمام رنگی.
در آشپزخانه
در آشپزخانه تابلو را جایی بگذارید که بوسیله آب یا گرما آسیب نبیند. بالای میز نهار خوری یا بالای اپن آن را بگذارید.
کریسولو همچنین توصیه می کند که از گذاشتن تابلو های مربوط به آشپزی در آشپزخانه اجتناب کنید. می گوید ” دوست ندارم در آشپزخانه تابلوی مارچوبه ببینم.
تابلوی انگور چینی با فرم های سنتی در آشپزخانه های سنتی کاربرد دارد. در آشپزخانه های مدرن سعی کنید از قاب های ضد زنگ با رنگ روشن استفاده کنید.
نصب تابلو به سبک های مختلف
مطمئن شوید که چیدمان شما با سبک دکوراسیونتان هماهنگی داشته باشد . کریسولو مس گوید چیدمان متقارن خیلی سنتی یا رسمی هستند. نامتقارن بودن مدرن است.
همچنین به تصویر و فرم آن نیز نگاه کنید. برای اتاق های به سبک کلبه از تابلو های چوب انگور چینی و برای اتاق های مدرن از تابلو های بزرگ استفاده کنید .
تابلو های بزرگ
تابلو ها با دیگر لوازم و دکور دست به دست هم می دهند تا داستانی دیداری را خلق کنند. مطمئن شوید که قاب ها و قفسه ها با هم هماهنگ هستند. کریسولو می گوید که تابلو ها را در جلو قفسه کتاب نصب کنید، پایه ها خود جزئی از دکوراسیون می شوند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: زیباشو


ویدیو مرتبط :
‫نکاتی مهم درباره انار‬‎