سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توسعه یک هزار کیلومتری شبکه گازرسانی آذربایجان غربی در سال جاری


منصور صادقیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان افزایش شبکه گازرسانی در دو بخش شهری و روستایی و در مناطق مختلف استان صورت گرفته که سهم بخش روستایی 780 کیلومتر بوده است.
وی اضافه کرد: این مقدار افزایش شبکه گاز رسانی بیش از دو برابر مقدار افزایش آن در سال گذشته و پنج برابر مجموع افزایش آن در سال 1392 بوده است.
صادقیان اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید روند عملیات گازرسانی به مناطق شهری و روستایی افزایش چشمگیری پیدا کرده به طوری که هم اکنون حدود 99 درصد خانوارهای شهری این استان از نعمت گاز بهره مند هستند.
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: هم اکنون از مجموع 42 شهر آذربایجان غربی، 34 شهر دارای گاز طبیعی هستند و عملیات گازرسانی به هشت شهر دیگر نیز در دست اقدام است.
وی در خصوص گاز رسانی به مناطق روستایی استان نیز گفت: تاکنون 435 روستا در آذربایجان غربی از نعمت گاز بهره مند هستند و عملیات گاز رسانی به 328 روستای دیگر نیز در حال اجراست.
صادقیان با اشاره به میزان افزایش مصرف گاز طبیعی در بین مشترکان استانی در سال جاری افزود: بخشی از این افزایش مصرف به علت گسترش شبکه گازرسانی و افزایش تعداد مشترکان گاز در سطح استان بوده است.
وی اضافه کرد: در آذرماه و در طول یک هفته در مجموع 134 میلیون مترمکعب گاز توسط مشترکان مصرف شده و این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل این مقدار 109 میلیون متر مکعب بود.
صادقیان با اشاره به اینکه هیچ مشکل خاصی به لحاظ قطعی گاز در استان وجود ندارد از شهروندان خواست تا با مصرف بهینه، این شرکت را در تامین پایدار جریان گاز طبیعی و ارائه خدمات بهتر یاری کنند.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی در منطقه ای سردسیر قرار گرفته و در انتهای خط لوله سراسری گاز قرار دارد که همین امر نگرانی هایی را برای شهروندان در خصوص قطعی گاز ایجاد کرده است.
سرمای پاییزی در آذربایجان غربی تا 18 درجه سانتیگراد زیر صفر نیز رسیده بود.
شرکت گاز آذربایجان غربی دارای بیش از 750 هزار و 552 مشترک است.
3020/ 6185/2093

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گزارش توسعه صنایع تبدیلی در استان آذربایجان غربی