سوختن 4 نفر در تصادف هولناک پژو 405 با کامیون در زنجان


تصادف خونین کامیون حامل سوخت و پژو 405

مسعود خوشکام مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار کرد: خروج از محور یک دستگاه خودرو کامیون در زنجان باز هم قربانی گرفت.

وی با اشاره به اینکه یک مورد سانحه در محور آزادراه زنجان قزوین به وقوع پیوسته است، ادامه داد: این حادثه در کیلومتر 55 لاین شمالی این محور رخ داده است.

تصادف خونین در اتوبان زنجان ، تصادف وحشتناک ، تصادف خونین

مسعود خوشکام خاطرنشان کرد: زمان وقوع این سانحه ساعت هشت و سی دقیقه صبح امروز بوده است.

خوشکام با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه کامیون حامل مواد سوختی با یک دستگاه پژو پارس برخورد کرده است، اضافه کرد: علت حادثه نیز خروج از محور کامیون از لاین جنوبی به شمالی و برخورد با پژو اعلام شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه چهار سرنشین خودرو پژو جان خود را از دست داده اند، تصریح کرد: راننده کامیون نیز به مجروح شده است.

مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بیان کرد: محل تصادف با حضور راهداری، پلیس راه، اورژانس و آتش نشانی در حال پاکسازی است.

خوشکام از رانندگان خواست تا در هنگام رانندگی نکات ایمنی را رعایت کنند و افزود: رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان ضامن سلامتی مسافران در محورها است.

طی دو هفته گذشته این دومین سانحه خونین در محورهای زنجان است که به دلیل حرکت خلاف مسیر تردد و خروج از محور خودروی کامیون رخ می دهد.

در حادثه دو هفته گذشته که در محور زنجان میانه به وقوع پیوسته بود هر چهار سرنشین خودروی پراید که عضو یک خانواده بودند، زیر چرخ های خودرو کامیون له شدند و شدت این حادثه به حدی بود که تشخیص تعداد کشته شدگان در این حادثه با مشکلات فراوان میسر شد.

در حادثه صبح امروز نیز چهار سرنشین خودرو پژو در حادثه ای ناگوار و به دلیل برخورد با کامیون حامل مواد سوختی در آتش سوختند. در هر دو حادثه ذکر شده رانندگان کامیون از مسیر اصلی خود خارج شده و با برخورد با خودروهای در حال حرکت در محور اصلی موجب سوانح خونبار در محورها شده اند.

سوختن 4 نفر در تصادف هولناک پژو 405 با کامیون در زنجان


ویدیو مرتبط :
تصادف هولناک قطار با کامیون