سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ دستگیری اراذل و اوباش بلوار ابوذر تهران


حوادث/ دستگیری اراذل و اوباش بلوار ابوذر تهرانباشگاه خبرنگاران/ اراذل و اوباشی که در بلوار ابوذر اقدام به قدرت نمایی کرده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
شب گذشته گروهی از اراذل و اوباش منطقه ابوذر با در دست داشتن قمه و شمشیر اقدام به قدرت نمایی و عربده کشی در محل کرده بودند.
ماموران پلیس تهران سریعا از سوی کلانتری 132 نبرد به محل درگیری اعزام شدند و توانستند 2 تن از اراذل را در محل دستگیر کنند ولی 2 اوباش دیگر موفق به فرار شدند.
نیرو‌های انتظامی سریعا طرح مهار را در محل اجرا کردند که دو تن دیگر از اوباش فراری را که توسط یک دستگاه موتورسیکلت کوچه‌ پس کوچه‌های محله را می‌پیمودند به دام ماموران افتادند و 2 قبضه قمه از آنان کشف شد.
سرگرد منصور حشمتیان کلانتری 132 نبرد درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اراذل پس از اعتراف به جرم خود مبنی بر شرارت و عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت در ملاءعام به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
دستگیری اراذل و اوباش تهران