سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه رفسنجان: اتحاد در اسلام بار اخلاقی و عبادی دارد


به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه رفسنجان افزود: امروز اقتضا می کند به حکم قرآن عمل و بین مسلمانان اتحاد ایجاد کنیم.
وی همچنین با اشاره به اینکه بصیرت حافظ انقلاب اسلامی است گفت: 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت فقیه است و ملت ایران با بصیرت، این روز را به وجود آوردند و همه مردم باید آن را پاس بدارند تا اینکه برخی کشورها بر اثر نفوذ رخنه نکنند و ظلمی را به وجود نیاورند.
وی افزود: این روز سالروز حماسه مردم ایران اسلامی در برابر ایجاد قصه کور در سال 88 است و 9 دی سیلی محکم ملت ایران بر منحرف کنندگان مسیر حرکت اسلامی و انقلابی بود.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه بصیرت وسیله ای برای مقابله با دشمن به کار برده می شود گفت: بصیرت یعنی شناخت دشمن، شناخت دوست، شناخت ولایت فقیه و ... است.
وی بیان کرد: ملاک همیشه در جامعه حزب الله است چه در صدر اسلام و چه در طول تاریخ اسلام و همچنین حزب الله در ظهور امامت ولیعصر نیز مشارکت دارد لذا نباید از حزب الله غافل شویم و نباید با انسان هایی که در ظاهر خوب هستند اما خیانت می کنند دوستی کنیم.
حجت الاسلام رمضانی پور به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی با انتخابات مجلس خبرگان تفاوت دارد و مجلس خبرگان جایگاه قوی ولایت و امامت است و به گروه های سیاسی توصیه می کنیم که در این مجلس مراقب باشند و امیدواریم با انتخاب اصلح مردم کسانی دلسوز و کاراتر به این مجلس راه پیدا کنند.
وی همچنین ورود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عرصه امنیت پرواز در سال 63 را به فرمان امام راحل موجب ایجاد امنیت منطقه عنوان کرد و افزود: در آن سال هواپیماهای ایران را به مقصد عراق می ربودند اما با روی کار آمدن این نهاد امنیت پروازی کشورمان حاصل شده است.
7433/3028

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خصوصیات اخلاقی حاج شیخ عبدالخالق از زبان امام جمعه دانسفهان.