سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سیزدهمین دوره مسابقات مطالعه و تحقیق دانش‌آموزان شاهد در اصفهان برگزار می‌شود


سید علی قریشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه سیزدهمین دوره مسابقات مطالعه و تحقیق دانش‌آموزان شاهد با همکاری ستادهای اجرایی آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این دوره از مسابقات در دو مقطع متوسطه اول و دوم،با طرح موضوعات فرهنگی و پژوهی همچون همدلی و هم‌زبانی،جوانان و شهدا، جنگ نرم، تحکیم خانواده، نشاط اجتماعی و محیط زیست است.

وی در ادامه افزود: این دوره از مسابقات همچون سال‌های گذشته با همکاری ستادهای اجرایی آموزش و پرورش، به طور همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار خواهد شد که آخرین مهلت ارسال مقالات حداکثر تا 15 اردیبهشت ماه سال 95 از طریق سایت مربوطه به نشانی [email protected] است.

به گزارش فارس، برگزیدگان استانی این دوره از مسابقات مطالعه و تحقیق دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر استان اصفهان به مرحله کشوری راه یافته و به آنان جوایز ارزنده‌ای نیز اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/63056/ح/د1000

http://fna.ir/Q04YKF


ویدیو مرتبط :
مکالمه دانش آموزان دبیرستان شاهد خوی