سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی کتاب/ آواز بلند، روایت عزتمندی مردم ایران


معرفی کتاب/ آواز بلند، روایت عزتمندی مردم ایرانکتابستان/ عزتی در این اثر در کنار روایت از تجاوز دشمن، دفاع مردم از میهن و نیز تلخی‌هایی که متجاوز بر مردم تحمیل کرده، از قصه عشقِ پاک غافل نشده است.
اگر دنبال رمانی می‌گردید که صحنه های بمباران شهرها در زمان دفاع مقدس، توسط عراق را به گونه‌ای ملموس و تأثیر گذار به تصویر کشیده باشد و نیز اگر همذات پنداری با مادر پیری که بی‌قرار پسرمفقودش در جبهه هاست را دوست دارید، آواز بلند علی‌اصغر عزتی پاک را بخوانید.

مفقود شدن هادی و کنکاش خانواده برای یافتنش زاینده ماجراهایی جذاب است که مخاطب را در حسی عمیق فرو می‌برد.
عزتی در این اثر در کنار روایت از تجاوز دشمن، دفاع مردم از میهن و نیز تلخی‌هایی که متجاوز بر مردم تحمیل کرده، از قصه عشقِ پاک غافل نشده است. بومی بودن اثر در اقلیم همدان از ویژگی‌های منحصر به فرد این روایت است. اقلیتهای دینی نیز در این رمان مورد اشاره قرار گرفتند و این حکایت از شناخت کافی راوی نسبت به مکان روایت است.آواز بلند را نشر شهرستان ادب منتشر کرده و برای چهارمین بار تجدید چاپ شده است.

یادداشت از فیروزجانی



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: کتابستان


ویدیو مرتبط :
معرفی کتاب «به روایت اول شخص مفرد»