سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اپل واچ حدود ۵۰ درصد از بازار ساعت‌ های هوشمند سال ۲۰۱۶ را در اختیار خواهد داشت


اپل واچ حدود ۵۰ درصد از بازار ساعت‌ های هوشمند سال ۲۰۱۶ را در اختیار خواهد داشتزومیت/ طبق جدیدترین گزارش موسسه‌ی تحقیقاتی IDC، سلطه‌ی اپل بر بازار ساعت‌های هوشمند در سال ۲۰۱۶ نیز ادامه خواهد داشت؛ هر چند که انتظار می رود این روند با گسترش روز افزون اندروید ور تا سال ۲۰۲۰ پایان پذیرد. با ما همراه باشید.

انتظار می‌رود اپل در سال ۲۰۱۶، حدود ۱۴ میلیون ساعت هوشمند به فروش برساند که به این ترتیب سهم ۴۹.۴ درصدی از بازار جهانی ساعت‌های هوشمند را برای خود ثبت می‌کند.

هرچند شرکت اپل در مورد فروش ساعت‌های هوشمندش اطلاعاتی ارائه نمی‌کند، ولی تحلیلگران معتقدند که این شرکت موفق شده تا در ۸ ماهی که شانس فروش اپل واچ را در سال ۲۰۱۵ داشته، تعداد ۱۱.۵ میلیون دستگاه از این ساعت‌ها را به فروش برساند و چیزی حدود ۶۳ درصد از بازار ساعتهای هوشمند در سال ۲۰۱۵ را از آن خود سازد.

IDC معتقد است که تقاضا برای اپل واچ فعلی، در ماه‌های پیش رو کاهش می‌یابد، چرا که همه در انتظار نسل جدید اپل واچ هستند؛ ولی مدل جدید اپل واچ دوباره رونق فروش را برای اپل به ارمغان می‌آورد. البته از نظر IDC با ورود نسل جدید محصولات رقبای اپل، سهم این شرکت از بازار جهانی ساعت‌های هوشمند کاهش می‌یابد.

طبق این گزارش، اندروید ور گوگل ۲۱.۴ درصد از بازار ساعت‌های هوشمند را در سال ۲۰۱۶ در اختیار خواهد داشت و انتظار می‌رود که تایزن سامسونگ هم شاهد پیشرفت‌هایی در سال ۲۰۱۶ باشد. انتظار می‌رود که سامسونگ با فروش ۳.۲ میلیون دستگاه ساعت هوشمند، ۱۱.۳ درصد از بازار این گجت‌ها را در سال ۲۰۱۶ تصاحب کند.

پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۰ سهم اصلی بازار سیستم‌عامل‌ ساعت‌های هوشمند بین اپل و گوگل تقسیم شود؛ بطوریکه ۳۷.۶ درصد از بازار برای اپل و ۳۵ درصد برای اندروید ور گوگل باشد. همچنین در شرایطی که انتظار می‌رود تا سامسونگ با سیستم‌عامل تایزن خود به موفقیت‌های نسبی دست پیدا کند،‌ پیش‌بینی‌ها سهم ۱۰ درصدی را برای آن در نظر گرفته‌اند.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: زومیت


ویدیو مرتبط :
تست خش پذیری ساعت هوشمند اپل (اپل واچ)