فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سریال «جنگ ستارگان» ساخته نمی‌شود


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، وقتی دیزنی سراغ ساخت فیلم های ابرقهرمانی مارول رفت، دنیای آنها را آن قدر گسترش داد که همه ابرقهرمانان به هم مرتبط شدند و جهان های خیالی زیادی روی پرده سینما دیده شد و بخش قابل توجهی از خیال پردازی ها به تلویزیون هم کشیده شد.

ابتدا با سریال «ماموران شیلد مارول» شبکه ای بی سی میزبان دنیای مارول شد و حتی بازیگران صاحب نام فیلم «انتقام جویان» مثل ساموئل ال جکسون هم در یکی دو اپیزود سریال مذکور بازی کردند. بعد نوبت به «مامور کارتر» رسید. قهرمان زنی که در زمان جنگ جهانی دوم که بر اساس مجموعه «کاپیتان آمریکا» ساخته شده و این روزها فصل دومش از این شبکه پخش می شود.

دیزنی با سریال «روزی روزگاری» پای شاهزاده های محبوب خودش را هم به تلویزیون باز و یکی از محبوب ترین سریال های شبکه ای بی سی را تولید کرد. با این کارنامه شاید خیلی ها فکر می کردند با به دست گرفتن سکان تصمیم گیری پروژه های «جنگ ستارگان» توسط دیزنی، از روی این دنیا هم سریالی مشتق می شود و پا به شبکه ای بی سی می گذارد اما پل لی، رئیس ای بی سی گفته :« آنها (دیزنی)، مشغول برنامه ریزی روی فیلم های سینمایی هستند و تا این لحظه برنامه ای برای تولید سریال نداریم.»

این البته فقط از طرف شبکه ای بی سی است. گفته می شود شاید نتفلیکس برای ساخت سریالی از روی مجموعه «جنگ ستارگان» پیش قدم شود اما این موضوع هم هنوز بیش از یک شایعه نیست. البته با توجه به این که نتفلیکس تاکنون بیشتر با رقبای دیزنی مثل دریم ورکس کار می کرده شاید بعید به نظر رسد که «جنگ ستارگان» تلویزیونی اگر هم قرار به ساختش شود، سر از این شبکه اینترنتی در آورد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
آهنگ های جنگ ستارگان اونم با ارکستر جنگ ستارگان!