سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیشخوان/ «درآمدی بر تاریخ مصور فسلفه غرب» به زودی به بازار می‌آید


پیشخوان/ «درآمدی بر تاریخ مصور فسلفه غرب» به زودی به بازار می‌آیدمهر/ ترجمه کتاب «درآمدی بر تاریخ مصور فسلفه غرب» نوشته سر آنتونی کنی به زودی توسط انتشارات امیرکبیر به بازار نشر ارائه می‌شود.
یکی از کتاب‌هایی که انتشارات امیرکبیر به زودی منتشر خواهد کرد، «درآمدی بر تاریخ مصور فلسفه غرب» است که به قلم سر آنتونی کِنی نوشته شده و ترجمه آن برعهده افسون آذین بوده است.

این کتاب تاریخچه فلسفه غرب و خلاصه داستان پیشرفت و توسعه فلسفه را در جهان غرب ارائه می‌کند. محدوده زمانی مورد نظر نویسنده این اثر، تاریخ ۲ هزار و ۵۰۰ ساله تفکر است که در خلال آن، مهمترین فیلسوفان غرب معرفی می‌شوند.
سر آنتونی کنی جانشین نایب رئیس دانشگاه آکسفورد و همچنین رئیس کالج آکسفورد بوده است.

این محقق همچنین نماینده آکادمی بریتانیا، رئیس هیئت مدیره کتابخانه بریتانیا و صاحب امضای چاپ آثار ویتگنشتاین است. کتاب «درآمدی بر تاریخ مصور فسلفه غرب» این نویسنده، به صورت داستان نوشته شده و مطالب و آموزه های فلسفی آن در خلال داستان‌ها مطرح می‌شوند تا برای خواننده جذاب بوده و خسته کننده نباشند.

این کتاب در ۲۲ فصل نوشته شده و به زودی با ۵۶۸ صفحه مصور، در قطع وزیری و قیمت ۲۳۰ هزار ریال منتشر خواهد شد.


منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
به زودی تاریخ مزایده دوم تعیین می شود