سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



يک شبکه ژاپني از "زهرا نعمتي&q


 یک شبکه ژاپنی از مهرخانه/ یک شبکه ژاپنی به نام «WOWOW» در نظر دارد از هشت ورزشکار پارالمپیکی فیلم مستند بسازد که زهرا نعمتی هم در میان این ورزشکاران قرار دارد.
این برنامه مستند تحت عنوان «من کی هستم؟» از ماه اکتبر به روی آنتن می‌رود.

زهرا نعمتی طبق اعلام کمیته بین‌المللی پارالمپیک، اولین زن ورزشکار ایرانی است که چه در رقابت‌های المپیک و چه پارالمپیک موفق به کسب مدال طلا شده است.

این برنامه تلویزیونی با همکاری کانال تلویزیونی ژاپنی و کمیته بین‌المللی پارالمپیک در قالب برنامه‌ای پنج ساله تا بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو تهیه و تولید می‌شود.

نعمتی پرچمدار ایران در بازی‌های المپیک 2016 خواهد بود و پس از حضور در رقابت‌های تیر و کمان المپیک، کاروان پارالمپیکی ایران را با امید کسب دومین نشان طلای بازی‌ها همراهی خواهد کرد.





منبع: مهرخانه


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟