سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه بجنورد ازدولت بخاطر برگزاری خوب اجلاس سران گاز قدردانی کرد


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد مرکز خراسان شمالی گفت: سران این اجلاس با رهبر معظم انقلاب ملاقات های داشتند که از شاخص ترین آن ها دیدار پوتین با رهبری بود.
وی گفت: پوتین که از فرودگاه بدون تشریفات مستقیم به دیداری رهبری آمده بود با تواضع کامل به سخنان مقام عظمای ولایت گوش داد که مورد توجه همه رسانه های جهان قرار گرفت.
وی در ادامه اظهار کرد: رهبری در همه این ملاقات ها یک نکته را یادآوری کردند که دشمن اصلی بشریت آمریکاست و باید مواظب آن بود که سران اجلاس نیز مواضع رهبر فرزانه انقلاب را تایید کردند.
وی به 10 آذر سالروز شهادت مدرس اشاره کرد و گفت: همه خوبی ها باید در مجلس شورای اسلامی دیده شود زیرا که در این نهاد قانونی از همه مناطق ایران نماینده وجود دارد.
وی اظهار کرد: اگر جریانی بخواهد ارزش های دینی و دوران دفاع مقدس را کم رنگ کند باید مجلس در برابر این جریان ها مقاومت و مقابله کند و نگذارد خون شهدا کم رنگ شود.
وی همچنین با اشاره به اینکه مجلس باید با نگاه رهبری همسو شود، گفت: برخی ها می خواهند آمریکا را بزک کرده که نباید گول شیطان بزرگ را خورد.
امام جمعه بجنورد گفت: مردم از هم اکنون باید برای انتخابات مجلس دراسفندماه آماده شوند و باید نماینده ای را انتخاب کنند که روحیه استکبارستیزی داشته و دشمن شناس باشد.
حجت الاسلام یعقوبی همچنین افزود: کسانیکه که از سوی جناح های مختلف می خواهند نامزد این دوره از انتخابات شوند اگر تصور می کنند فرد دیگری شایسته تر است ایثارگری کرده و نامزد نشوند.
وی در ادامه به خصوصیات شهید مدرس اشاره و تصریح کرد: باید نمایندگان ویژگی های این شهید والامقام را نظیر داشتن قناعت، هوشمندی، ریزبینی، ساده زیستی و همچنین نبود ترس و طمع سرلوحه کار خود قرار دهند.
امام جمعه بجنورد به اربعین حسینی اشاره و تصریح کرد: این روز، در حقیقت راهپیمایی جمعیت عشاق است که در دنیا بی نظیر است.
6042

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز در تهران