سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصویر جنجالی سناتور آمریکایی با خانواده‌اش


میزان/ انتشار عکس یادگاری خانواده یک عضو جمهوریخواه در آمریکا به مناسبت سال جدید میلادی سبب تعجب بسیاری از کاربران فضای مجازی در سراسر جهان شده است. دیدن این عکس به شایعات در خصوص ممنوعیت حمل اسلحه گرم پایان می دهد و حتی افزایش دسترسی به سلاح های گرم در میان کودکان را قوت می دهد.

به گزارش پایگاه خبری "ایندیپندنت"، عکس "میشل فیوره"، عضو جمهوریخواه سنای آمریکا، در کنار خانواده اش به سوژه خبری جدید رسانه های جهان تبدیل شده است. در این عکس یادگاری به مناسبت کریسمس، تمامی اعضای خانواه وی اسلحه در دست دارند.

بنابر این گزارش، میشل فیونا با انتشار این عکس در شبکه اجتماعی فیس بوک نوشت: "اکنون دفاع از آمریکا مسئولیت شهروندان آن است. ما نیز یک خانواده عادی آمریکایی هستیم".
در پی حادثه تیراندازی در "سن برناردینو"، میشل فیوره طی بیانیه ای اعلام کرد: "زمان آن رسیده است تا شهروندان آمریکا از این کشور دفاع کنند. خودتان را آموزش دهید و آماده نبرد باشید".

انتشار این عکس شایعات در خصوص ممنوعیت تجارت آزاد اسلحه در آمریکا پایان داده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
جوجه سناتور آمریکایی!