ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برانکو اجازه خروج به هیچ بازیکنی نمی‌دهد/ چشم پروفسور ترسیده!


برانکو اجازه خروج به هیچ بازیکنی نمی‌دهد/ چشم پروفسور ترسیده!بانک ورزش/ همان طور که در خبرهای قبلی بانک ورزش خواندید، 15 نفر از بازیکنان فعلی پرسپولیس با این تیم قرارداد دارند و یازده بازیکن قراردادشان تمام شده و در صورت توافق دو طرف، باید قراردادشان تمدید شود تا در این تیم بمانند.
برخلاف اخبار منتشر شده، برانکو ایوانکوویچ هیچ لیست مازادی ندارد و تا زمانی که بازیکنان مورد نظر در پست های مورد نیاز او جذب نشوند، هیچ بازیکنی از لیست پرسپولیس خارج نمی شود.
با وجود اینکه تقریبا همه از لیست مازاد پرسپولیس خبر دارند و می دانند کدام بازیکنان در افکار برانکو جایی نخواهند داشت اما سرمربی سرخپوشان تا زمان قطعی نشدن قرارداد بازیکنان جدید، هیچ فردی را از لیست کنار نخواهد گذاشت.
با توجه به اینکه طاهری در اوایل فصل گذشته و نقل و انتقالات نیم فصل نتوانست بازیکنان مدنظر برانکو را جذب کند، او نمی خواهد بازیکنان فعلی را از دست بدهد و سپس با ناکامی مدیران باشگاه در جذب بازیکنان مدنظرش، همین بازیکنان را هم از دست بدهد و به قولی دستش در پوست گردو بماند.

منبع: بانک ورزش


ویدیو مرتبط :
حضور پروفسور خدادوست ، پدر چشم پزشکی دنیا در خوشاشیراز