ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عباسی: در زمین هم مثل سایر عرصه‌ها مقابل عربستان پیروز شدیم/ در بازی برگشت برای حذف الهلال تلاش می‌کنیم


سعید عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی دو بر صفر تراکتورسازی مقابل الهلال عربستان گفت: بازی بسیار مهمی دیروز برگزار شد. عربستانی‌ها تدارک زیادی برای این دیدار دیدند و تعدادی هوادار هم با خود به ورزشگاه آوردند.

وی افزود: هوادارانی که دیروز در ورزشگاه بودند مشخص بود که از ته دل تشویق نمی‌‌کنند و به آنها پرچم و طبلی داده شده بود تا به ورزشگاه بیایند. مشخص شده بود که آنها هوادار الهلال نیستند و با تدارکاتی که طرف مقابل در نظر گرفته بود به ورزشگاه آمدند. خدا را شکر با وجود تمام سر و صداهایی که به راه انداختند با آنالیز دقیق کادر فنی و تلاش بازیکنان تیم توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم و اجازه عرض اندام به حریف ندادیم.

مدیرعامل تراکتورسازی در رابطه با اینکه برای اولین بار این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد اما این مسئله چندان مورد توجه قرار نگرفته است، تصریح کرد: متاسفانه تراکتورسازی مظلوم است. ارزش کار بچه‌های ما خیلی بالا است ولی دیده نمی‌شود. یک بخش موضوع به خاطر هیاهویی است که برخی تیم‌ها دارند. چند مربی به اتفاق می‌گویند این تیم در واقع تیم ملی کوچک است که این مسئله را درون زمین هم ثابت کردیم.

عباسی تاکید کرد: بهتر است وارد برخی مسائل نشویم و اجازه بدهیم مردم خوشحال باشند. خدا را به خاطر این پیروزی شکر می‌کنیم. قبل از اعزام به قطر حاج علی فضلی و سردار نوشادی در جلسه‌ای که در هتل استقلال بود به هتل ما آمدند و به گردن بازیکنان چفیه انداختند و از حماسه‌های دوران جنگ تحمیلی برای بازیکنان صحبت کردند و روحیه‌ای بسیار بالا به تیم دادم. خوشبختانه این بار هم توانستیم با غیرت بازیکنان و تلاش کادر فنی به پیروزی برسیم.

وی در مورد اینکه این پیروزی مشتی محکم به حاشیه‌سازی‌های آل‌سعود بود، گفت: اگر ما قبل از این بازی صدبار هم صعودمان به مرحله بعد قطعی شده بود این مسابقه برایمان جنبه حیثیتی داشت. متاسفانه سعودی‌ها حاشیه‌سازی زیادی کردند و می‌خواستند مسائل سیاسی و منطقه‌ای را وارد فوتبال کنند. خوشحالیم که بار دیگر در مستطیل سبز همانند سایر عرصه‌ها مقابل عربستانی‌ها پیروز شدیم.

عباسی در ادامه در مورد اینکه تیمش با مشکلات مالی زیادی روبروست و حالا باید دو هفته بعد در کشوری ثالث میزبان الهلال عربستان باشند، گفت: باید مسئولین نگاه بهتری به تیم‌های حاضر در آسیا داشته باشند. کسی که وارد رقابت می‌شود و باید چه در زمین و چه در بعد حاشیه‌ای با حریفش بجنگد نیاز به تدارکات لازم دارد. اگر موفقیتی حاصل شده با لطف خدا بوده. ما در ادامه هم برای شادی مردم خوشحالی می‌کنیم و امیدواریم که باز هم با نمایش تیم بتوانیم شادی را به دل مردم بیاوریم.

وی در مورد اینکه آیا پاداشی برای تیم در نظر گرفتند، گفت: باشگاه حدود 200 سکه برای تیم در نظر گرفته که به زودی پرداخت خواهد شد. همچنین ممکن است برخی از طرفداران تیم هم پاداشی برای بازیکنان در نظر بگیرند که باید از آنها هم تشکر کنیم.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اینکه آیا حالا تمام تمرکز‌شان به لیگ برتر و کسب سهمیه است، عنوان کرد: علاوه بر اینکه برای کسب سهمیه و قهرمانی لیگ برتر تلاش خواهیم کرد در صورت پیروزی پاختاکور تمام تلاشمان را می‌کنیم تا الهلال را شکست دهیم و این تیم نتواند به مرحله بعد صعود کند. ما براساس اخلاق ورزشی با تمام توان نهایت تلاشمان را خواهیم کرد.

عباسی در پایان گفت: اگر دوستان خوشحالی مردم و علاقمندان فوتبال‌ را دوست دارند برای شادی مردم حمایت بیشتری از ما انجام دهند. مقام معظم رهبری به ورزش اهتمام ویژه دارند و بارها به این مسئله تاکید کردند. اکنون ما و سایر نماینده‌های ایران در آسیا نیاز به کمک بیشتری داریم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. امیدوارم در ادامه نتایج خوبی بگیریم و وضعیت به شکلی نشود که کمک‌ها نوش‌داری پس از مرگ سهراب شود.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی برگشت الهلال عربستان 2 - 0 فولاد خوزستان