ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آقای عبدی داد و فریاد کردید و باید تکلیف‌تان مشخص شود


آقای عبدی داد و فریاد کردید و باید تکلیف‌تان مشخص شودفارس/ سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن گفت: آقای عبدی شما در رختکن تیم داد و فریاد کردید و حالا باید تکلیف‌تان مشخص شود.
سعید رمضانی در خصوص صحبت‌های ابراهیم کریمی مبنی بر اینکه سرپرست راه‌آهن چشم سرمربی را دور می‌بیند و نکات تاکتیکی را به بازیکنان می‌گوید، در حالی که در هیچ کجای دنیا این اتفاق نمی‌افتد، اظهار داشت: من قصد ندارم جواب این افراد را بدهم. اصلا سعید رمضانی آدم بده داستان اما من معتقدم باید اصول فوتبال رعایت شود. چه دلیلی دارد که یکسری از این آقایانی که خود را بزرگ تیم می‌دانند و دم از تعصب و غیرت می‌زنند تمرینات را تعطیل کنند.
وی ادامه داد: کجای دنیا بازیکن عربده می‌کشد و فحاشی انجام می‌دهد. دوستان خود را پشت یکسری مسائل پنهان می‌کنند. اگر می‌خواهند صحبت کنند تمام مسائل را درست بیان کنند نه اینکه خاله زنک بازی دربیاورند. آقای عبدی شما در رختکن تیم عربده کشیدی و حالا باید تکلیف‌تان مشخص شود. قرار نیست اگر تیم با مشکلاتی روبروست جنجال راه بیندازید. اگر با این مسائل که بازیکن‌سالاری است برخورد نشود فوتبال ما به قهقرا خواهد رفت.
سرپرست راه‌آهن تاکید کرد: چرا مصاحبه و اغتشاش می‌کنند مگر تیم مشکلاتی ندارد. بیایند آن را حل کنیم. همین آقایان در 6 ماه گذشته 200-300 میلیون پول گرفتند. چگونه است که هنوز با مشکلات مالی روبرو هستند! اگر آقایان می‌گویند که کیانیان مالک خوبی است آن را در عمل نشان دهند. نه اینکه تمرینات تیم را تعطیل کنند.
رمضانی در مورد اینکه ابراهیم کریمی اعلام کرده در کمیته انضباطی حاضر نخواهند شد، گفت: باشگاه وقتی چنین تصمیمی گرفته آنها نمی‌توانند سرپیچی کنند. آقایان دچار بی‌انضباطی شده‌اند و به خاطر همین موضوع از تمرین تیم کنار گذاشته شدند. احضار آنها به کمیته انضباطی به خاطر مسائل مالی نبوده است. بلکه به خاطر بی‌انضباطی بود. دوستان دائم می‌گویند سابقه 7-8 سال بازی در راه‌آهن را دارند. حال من یک سؤال دارم و آن اینکه در این مدت چه کاری برای راه‌آهن انجام دادند. در این سال‌هایی که من در فوتبال هستم یا راه‌آهن سقوط کرده و یا در حال سقوط بوده است. آنها هر کاری دوست داشتند انجام دادند و کسی هم نبوده که جلوی آنها را بگیرد. اصلا من از جنس فوتبال نیستم اما حداقل بزرگترها از آنها که هستم. پس با این گونه صحبت‌ها شخصیت خودشان را نشان می‌دهند.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
تکلیف صرافی های غیر مجاز مشخص می شود