سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هدف اصلی گروهک های تکفیری خداشه دار کردن جهره اسلام است


به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سیف الله دهقانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بهاباد با اشاره به حوادث اخیر کشور فرانسه افزود : امروز حوادثی که دامنگیر کشور فرانسه شده است ناشی از این گروههای تکفیری است که در دامن خودشان پرورش یافته اند.
وی با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: با همان روحیه بسیجی است که امروز ملت رشید ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری مسیر خودش را ادامه می دهد و شعار همیشگی خودش را بر علیه ظلم وستم که سنبل اصلی آن شعار مرگ بر آمریکا میباشد سر خواهد داد و این شعارر ا هیچ موقع فراموش نخواهد کرد.
دهقانی خاطرنشان کرد : بسیج در 5 آذر سال 58 به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی ره با پیش بینی که آن پیر سفر کرده داشت و با آن تضمینی که برای بیمه شدن انقلاب در نظر گرفته بود تشکیل شد.
امام جمعه بهاباد به روحیه بسیجی اشاره کرد و گفت: با همین روحیه بسیج و بسیجی بود انقلاب به پیروزی رسید، هشت سال سال دفاع مقدس پشت سر گذاشته شد، زمان بازسازی فرارسید و امروز با همین روحیه بسیجی ملت رشید ایران تحت رهبری های مقام معظم رهبری مسیر خودش را ادامه می دهد.
دهقانی با اشاره به ا ینکه ملت ایران مخالف ترور و تروریسم است افزود : امروز دشمنانی که با حمایت هایشان و بستر سازی مناسب اقدام به تشکیل گروههایی مانند داعش و تکفیری ها می کنند و این گروهها را به جان مسلمانان در کشورهای عراق، افغانستان، لبنان ، سوریه ، بحرین و یمن و دیگر کشورها قرار می دهند هدف اصلی آنها از تشکیل این نوع گروهها به این است که ایران اسلامی را از بین ببرند.
شکست حصر آبادان ، آزادسازی سوسنگرد و سالروز وفات سلمان فارسی از یاران پیامبر گرامی اسلام از جمله مواردی بود که در خطبه های نماز جمعه این هفته مورد بحث حجت الاسلام دهقانی امام جمعه بهاباد قرار گرفت.
شهرستان بهاباد در 210 کیلومتری شرق یزد واقع است. ک 3
8068/7547

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اعترافات یکی از عناصر گروهک تروریستی تکفیری داعش