ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اکبری: ١٠ روز زمان نیاز داریم/ تا رسیدن به شرایط ایده‌آل حرفی درمورد مسائل فنی ندارم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیمان اکبری پس از شکست 3 بر صفر برابر بانک سرمایه درمورد این مسابقه اظهار داشت: درخصوص مسائل فنی این بازی حرفی ندارم. تا زمانی که تیمم به شرایط ایده آل نرسد نمی توانم درمورد موضوعات فنی صحبت کنم؛ آن زمان می توان درخصوص نقاط ضعف و قوت تیم اظهار نظر کرد.

وی با بیان اینکه در دیدار برابر بانک سرمایه چیز خاصی از تیمم ندیدم، عنوان کرد: شاید دلیل این نمایش ضعیف خستگی بازیکنان باشد، چراکه ما به تازگی از مسابقات جام باشگاه های جهان بازگشته ایم. در مجموع از عملکرد تیمم رضایت دارم، چراکه می دانم تیمم چه توانایی هایی دارد و می تواند چه عملکردی داشته باشد.

سرمربی تیم والیبال پیکان عنوان کرد: اگر بازیکنانم بتوانند همان بازی هایی را که در مسابقات جام باشگاه های جهان انجام دهند در لیگ برتر هم تکرار کنند برای من کافی خواهد بو، اما در حال حاضر اوضاع خوبی نداریم چون چند روزی بیشتر نیست که از برزیل بازگشته ایم.

اکبری با بیان اینکه حداقل ١٠ روز به زمان نیاز داریم تا در شرایط ایده آل قرار بگیریم، اظهار داشت: در حال حاضر خوب بازی کردن برای تیم ما امکان پذیر نیست، چون براساس اختلاف ساعت ایران و برزیل ما اوضاع مناسبی نداریم.

سرمربی تیم والیبال پیکان در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کردید که سه بر صفر مغلوب بانک سرمایه شوید، خاطرنشان کرد: باخت، باخت است و فرقی نمی کند با چه نتیجه ای بازنده باشیم، اما امیدوارم اتفاقی که ٤ سال پیش بعد از بازگشت از جام باشگاه های جهان برایمان افتاد و دو بازی را سه بر صفر باختیم امسال تکرار نشود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا به برنامه ریزی سازمان لیگ اعتراض دارید یا خیر، با خنده گفت: بهتر است در این خصوص حرفی نزنم! ما ٣٤ ساعت در راه بودیم و آقایان از این فاصله خبر دارند و بر اساس دانسته هایشان برنامه ریزی کرده اند. در شرایطی که بازیکنان هنوز به ساعت خواب منظم ندارند من هم نمی توانم برنامه تمرینی خاصی به آنها بدهم. باید صبر کنم تا آنها به حالت عادی برگردند تا بتوانم بهتر برنامه ریزی کنم.

سرمربی تیم والیبال پیکان درخصوص کسب عنوان چهارمی مسابقات جام باشگاه های جهان، گفت: مدال برنز در دست ما بود؛ اما اتفاقاتی افتاد که مدال را از دست دادیم. در بازی رده بندی حتی دو ست هم از حریف پیش بودیم، اما در پایان دو دستی مدال را تقدیم نماینده آرژانتین کردیم.

انتهای پیام/ک


ویدیو مرتبط :
9 فاکتور موفقیت برای رسیدن به زندگی ایده آل