سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آژانس بین المللی انرژی: ایران و آمریکا بیشترین افزایش تولید نفت را خواهند داشت


آژانس بین المللی انرژی: ایران و آمریکا بیشترین افزایش تولید نفت را خواهند داشتایرنا/ 'آژانس بین المللی انرژی' در گزارشی اعلام کرد ایران و آمریکا بیشترین افزایش تولید نفت را خواهند داشت.
به گزارش ایرنا، یک رسانه آمریکایی اعلام کرد: 'آژانس بین المللی انرژی' که گزارش سالانه خود درباره وضعیت انرژی در جهان منتشر می کند، روز دوشنبه اعلام کرد که ایران و آمریکا تا سال 2021 میلادی بیشترین افزایش تولید نفت را به ترتیب در بین کشورهای عضو اوپک و غیر اوپک خواهند داشت.
به گفته آژانس بین المللی انرژی، با این که قیمت های نفت اکنون به نسبت سال های قبل کاهش قابل توجهی یافته، اما در سال 2017 و پس از آن به سرعت بازار نفت بار دیگر متعادل می شود.
آژانس بین المللی انرژی در گزارش سالانه خود از چشم انداز وضعیت بازار نفت در میان مدت، گفت که در سال 2017 و پس از آن، صنعت نفت آمریکا شاهد افزایش قابل توجه تولید نفت خواهد بود.
این رسانه یادآور شد: ایران اخیرا شاهد کاهش تحریم های بین المللی پس از توافق جامع اتمی با قدرت های جهانی بوده است.

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
آژانس بین المللی انرژی:میزان تقاضا نفت پایین خواهد ماند