درآمدزایی منطقه آزاد چابهار از محل تبلیغات محیطی


مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار با اشاره به نقش تبلیغات در درآمدزایی برای سازمان‌ها و ارگان‌ها، گفت: تبلیغات موثر و کارآمد یکی از راه‌های موفقیت دستگاه‌ها و سازمان‌ها است که از نظر حوزه فعالیتی زیر مجموعه وظایف روابط عمومی تعریف شده و روابط عمومی این سازمان توانسته از محل تبلیغات محیطی درآمدزایی قابل توجهی کسب کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه سیستان و بلوچستان، "طاهره شهرکی" با اعلام مطلب بالا، اضافه کرد: این مدیریت با اجاره دادن بیلبورد و استند های موجود در محدوده‌ی این منطقه به شرکت‌ها جهت تبلیغ کالا و خدمات خود در ماه گذشته بالغ بر 180 میلیون ریال از این محل برای سازمان درآمد ایجاد کرده است.

وی افزود: با توجه به تردد بالای گردشگران، مسافران و مردم در محدوده منطقه آزاد چابهار این مدیریت در اطلاع رسانی برنامه‌های سایر ارگان‌های دولتی سطح شهر در مبادی ورودی و خروجی با مجوز نصب اطلاعیه‌ها به صورت استندآپ مشارکت می‌کند.

شهرکی گفت: سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار حدود 100 تابلو و استند در سایز مختلف در محدوده این منطقه در اختیار دارد که تولید کنندگان، صاحبان صنایع و دیگر شرکت‌های داخلی و خارجی با اجاره این تابلوها نسبت به تبلیغ کالا و خدمات خود اقدام می‌کنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
منطقه آزاد چابهار