ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



هاشمی: به بسکتبال ایران خیانت کردم و باید محو شوم!/ فیلم بازی را ببینید و از بسکتبال لذت ببرید


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مصطفی هاشمی پس از شکست 66 بر 56 مقابل شیمیدر اظهار داشت: یقیناً برای این باخت تصمیمات من اشتباه بوده، در نیمه دوم آن‌طور که دلمان خواست نتوانستیم بازی کنیم و پیروز باشیم، چیز دیگری هم نمی‌توانم در مورد این بازی بگویم، فقط باید به این بسنده کنم که امیدوارم همه اتفاقات بسکتبال به این زیبایی باشد و همه ببینند و لذت ببرند.

وی در مورد اینکه چرا اعتراضات زیادی به داوری داشتید، گفت: من در مورد داوری نمی‌توانم حرف بزنم و هرکس دوست دارد می‌تواند فیلم بازی را ببیند، نگاه کنند و خودشان قضاوت کنند.

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مورد عدم استفاده از تونی ویدن بازیکن خارجی تیمش عنوان کرد: این بازیکن در تمرین آخر نیمه کاره شرکت کرد، برای من هم تمرین آخر خیلی مهم است و بازیکن ایرانی و خارجی فرقی نمی‌کند.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا او را با گذاشتن روی نیمکت تنبیه کردید یا خیر، گفت: تنبیه نیست، بازیکنی که تمرین نکند به نظر من نمی‌تواند مسابقه بدهد، اگر آسیب ببیند و خوب هم شود دیگر نمی‌تواند برگردد.

وی در مورد خطای فنی آخر بازی که به او دادند درست بود یا خیر، گفت: در مورد داوری هیچ حرفی نمی‌زنم، فیلم را نگاه کنید و از بسکتبال لذت ببرید! ای کاش اسم من مصطفی نبود، من به بسکتبال ایران خیانت کردم و اصلاً خدمتی نکردم و باید از بسکتبال ایران محو بشوم.

انتهای پیام/خ


ویدیو مرتبط :
ببینید این دختربچه چجوری بسکتبال بازی میکنه