سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



باز کردن در اضطراری هواپیما برای هواخوری!


باز کردن در اضطراری هواپیما برای هواخوری!ایران/ مرد چینی که برای هواخوری، در اضطراری هواپیما را باز کرده بود، دستگیر و جریمه شد.این مرد که ترس از پرواز داشت پس از اینکه برای نخستین بار از هانگژو به سمت شنیانگ چین سوار بر هواپیما شد با اعلام اینکه حال مساعد ندارد و باید کنار پنجره بنشیند با یکی از مسافران جایش را عوض کرد و کنار در اضطراری قرار گرفت.

در شرایطی که هواپیما آماده برخاستن بود این مردچینی در غفلت مهمانداران و با وجود تذکرات پی در پی آنها وقتی نتوانست پنجره را باز کند در اضطراری را گشود تا هوا بخورد.

خلبان و مهمانداران که متوجه این اتفاق شدند بسرعت سراغ مسافر ناآرام رفتند و پلیس فرودگاه نیز وارد هواپیما شد.کارشکنی این مسافر هراسان باعث شد هواپیما با 45 دقیقه تأخیر از زمین بلند شود.هنوز گزارشی از جزئیات جریمه و دستگیری این مسافر نیست.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایران


ویدیو مرتبط :
خروج اضطراری از هواپیما