سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چگونه از موهای عروسک مراقبت کنیم


چگونه از موهای عروسک مراقبت کنیمچگونه/ موهای عروسک نیاز به مراقبت و نگهداری دارد. بعضی، از طراحی مدل موهای عروسک لذت می برند و فرهای مختلف و حالت های گوناگون را امتحان می کنند. دختران کوچک از شانه زدن موهای عروسک ها لذت می برند. انواع مختلف موی عروسک وجود دارد که باید به خوبی از آن آگاه شوید. در بعضی عروسک ها ریشه مو به پوست سر چسبیده و بعضی دیگر کلاه گیس دارند. بعضی از موها از مواد مصنوعی ساخته شده و بعضی دیگر موی طبیعی انسان است. عروسک شما هر نوع مویی داشته باشد، بیشتر این روش ها را می توانید برای مراقبت از موهایش مورد استفاده قرار دهید.
1

موهای عروسک را به آرامی با آب خیس کنید. با دقت از اسپری تمیز کننده استفاده کنید و آن را به مقدار کم روی موها بزنید و به عنوان شامپو از آن استفاده کنید. سپس با آب گرم موها را شستشو دهید و بعد با یک حوله آن را خشک کنید. مواظب باشید از آب زیاد از حد استفاده نکنید که چسب موها شل شود. اگر در قسمتهایی دیدید که چسب شل شده، می توانید از چسب حرارتی (تفنگی) استفاده کنید و پس از خشک کردن موها، آن را بچسبانید.
2
بعد از اینکه موهای عروسک را با حوله خشک کردید، با دقت از یک اسپری برای پاشیدن نرم کننده استفاده کنید و پس از آن موها را شانه بزنید.
3
اگر موهای عروسک خیلی مجعد و آسیب دیده است از یک اسپری وینیل اتومبیل برای محافظت از موها استفاده کنید. سپس یک کیسه پلاستیکی روی سر عروسک بکشید و آن را با یک باند کشی خوب روی سر و اطراف گردن عروسک محکم کنید. عروسک را بنشانید و بگذارید اسپری به مدت 48 ساعت روی سرش بماند. بعد از 48 ساعت کیسه را بردارید و اجازه دهید در هوای آزاد موها کاملاً خشک شوند، سپس با آب گرم بشویید.
4
نایلونی را بر روی موهای مرطوب عروسک که تا بالای زانوی آن برسد، قرار دهید و اجازه دهید موها کاملاً خشک شوند.
5
بعد از اینکه موی عروسک خشک شد آن را شانه بزنید. می توانید موها را در بیگودی های کوچک بپیچید و اجازه دهید چند ساعت بماند. سپس آن را چک کنید اگر به حالت دلخواهتان در آمده بود بیگودی ها را باز کنید.





با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: چگونه


ویدیو مرتبط :
موهای عروسک پرنسسی