سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزیر اطلاع رسانی سوریه: دشمنان سوریه به اهداف خود نخواهند رسید


به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، عمران الزعبی در مصاحبه شب گذشته خود با تلویزیون سوریه افزود: بحران سوریه به دست مردم این کشور حل خواهد شد.
وی گفت: آنچه امروز در سوریه شاهد آن هستیم نتیجه حمایت دشمنان سوریه از گروههای تروریستی داعش و جبهه النصره است.
الزعبی گفت: ما در بدترین شرایط نیز امید و خوش بینی خود را به مقاومت دولت ، ملت و ارتش سوریه و فرماندهی آن در برابر تروریست ها را از دست نمی دهیم.
وزیر اطلاع رسانی سوریه افزود: مردم سوریه تا آخر این راه برای اینکه سوریه کشوری یکپارچه ، مستقل و آزاد باقی بماند، پایداری می کنند و ملتی که تمام این سال ها مقاومت کرده هرگز برای او سخت نخواهد بود که ویرانی های تروریسم را دوباره بازسازی کند.
وی همچنین خاطر نشان کرد که برخی از کشورها مانند ترکیه، عربستان سعودی و قطر که نمی خواهند شکست خود را در سوریه بپذیرند حمایت های خود را از گروههای تروریستی بیشتر کرده اند و فجایع بیشتری را در سوریه مرتکب می شوند.
الزعبی با بیان اینکه مسئله اصلی کنونی پایبندی و جدیت مخالفان دولت سوریه درباره قطعنامه 2253 و عدم تقویت تروریست ها و همچنین پایندی به تصمیمات قبلی است، گفت: اما من اطمینانی به پایبندی آنها به این مسائل ندارم و رجب طیب اردوغان که پیوسته از تروریست ها حمایت کرده شایستگی این را ندارد که جزیی از عملیات سیاسی مسالمت آمیز سوریه باشد.
وی همچنین افزود: دیپلماسی دولت عربستان و قطر که افرادی فاقد صلاحیت آن را اداره می کنند تجربه سیاسی و بین المللی چندانی ندارند و با عملکرد های کنونی شان کشورهای خود را در لبه پرتگاه قرار داده اند.
آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ترکیه، قطر و عربستان هفت کشور اردوگاه ضد سوری همراه رژیم صهیونیستی، پنج سال پیش با هدف سرنگونی حکومت «بشار اسد» برنامه جذب و اعزام تروریست های افراطی از سراسر جهان به سوریه و همچنین سازماندهی و تقویت گروه های تروریستی از جمله جبهه النصره و داعش را آغاز کردند که براساس گزارش ها، شهروندانی از 100 کشور در صفوف تروریست ها در عراق و سوریه می جنگند.
ارتش و نیروهای مردمی سوریه از چند ماه پیش تاکنون در حمله های زمینی و هوایی خود به مناطق تحت کنترل گروه های تروریستی پیشروی های فراوانی داشته و مناطق وسیعی را در حومه حلب، حمص و لاذقیه به کنترل خود درآورده اند.
خاورم**9366**1586

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تحسین وزیر خارجه سوریه از حمله روسیه به سوریه