سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه بروجرد: حجاب و عفاف باعث امنیت و آرامش بانوان می شود


به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین حسن ترابی روز شنبه در همایش حجاب و عفاف بروجرد در تالار دکتر زرینکوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افزود: زنان و دختران محجبه به خوبی می دانند که رفتار مردان با کسانی که حجاب و عفاف ندارند، آزار دهنده و هوس آلود است.
وی با بیان اینکه بانوان محجبه مزاحمان کمتری دارند، گفت: افراد محجبه بدلیل طرز پوشش بهانه دست افراد فاسد نمی دهند لذا کمتر در معرض آسیب هستند.
امام جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه حجاب در سلامت روان بانوان نقش مهمی دارد، افزود: بانوان به دلیل داشتن مسئولیت مهم همسرداری و فرزندپروری باید از سلامت و امنیت روانی برخوردار باشند.
وی اضافه کرد: اسلام، حجاب و عفاف را با هدف تامین سلامت روحی و روانی زنان واجب کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، نقش زنان را در پیروزی انقلاب مهم و تاثیر گذار خواند و گفت: مردان و زنان مومن، با تقوا و اهل جهاد از 15 سال قبل از پیروزی انقلاب مبارزات خود را آغاز کردند.
وی افزود: این افراد از سال 1342 با لبیک به ندای امام خمینی(ره) و تحمل زندان، تبعید و شکنجه انقلاب اسلامی را در بهمن سال 1357 به پیروزی رساندند.
امام جمعه بروجرد اظهار کرد: بانوان محجبه و عفیفه جلوتر از مردان در راهپیمایی ها و تظاهرات اعتراض آمیز علیه رژیم طاغوت شرکت کردند.
وی افزود: جانبازان، شهدا، رزمندگان و ایثارگران در دامان مادران مقید به ایمان و مقید به حجاب و عفاف تربیت شدند و از کیان اسلام و قرآن دفاع کردند.
مسلم پورقاسمیان معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد نیز در این همایش برگرداندن شخصیت به بانوان را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردان بزرگی همچون امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در دامان مادران عفیفه تربیت شدند.
جمشید ابوالفتحی مدیر آموزش و پرورش بروجرد نیز در این همایش گزارشی از فعالیت های مدارس در راستای ترویج فرهنگ و عفاف ارایه کرد.
تجلیل از دانش آموزان برتر دبیرستان های آسیه و معلم بروجرد پایان بخش این همایش بود.
3031/3022

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عفاف و حجاب برای آقایان و بانوان