سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



فوتسال بانوان مي‌تواند به جمع4 تيم برتر برسد


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.08.12 - 11:48

فوتسال بانوان مي‌تواند به جمع4 تيم برتر برسد

ورزش 3/ کاپيتان تيم ملي فوتسال بانوان کشورمان گفت: توانايي قرار گرفتن در جمع چهار تيم برتر جهان را داريم و اميدواريم ما را به گواتمالا اعزام کنند.
 نسيمه غلامي در مورد گروه‌بندي تيم ملي فوتسال بانوان ايران در مسابقات جام جهاني کوچک گواتمالا اظهار داشت: بين تيم‌هاي آسيايي، ژاپني‌ها در گروه به نسبت راحت‌تري قرار دارند با اين وجود تيم فوتسال ايران ترسي از رويارويي با تيم‌هاي همگروه خود ندارد.
وي ادامه داد: در گروهي که ما قرار گرفته ايم، کاستاريکا را حريف سختي نمي‌بينم چون يک بار اين تيم را 5 بر صفر شکست داده‌ايم، البته نمي‌توان آن برد را ملاک برد بعدي قرار بدهيم. در مقابل با پرتغال نيز دو بار بازي کرده‌ايم که يک بار 7 بر صفر و بار ديگر 3 بر صفر شکست خورديم و اين بار نوبت برد ما است.
کاپيتان تيم ملي فوتسال بانوان تاکيد کرد: ما قهرمان آسيا هستيم و حالا با انگيزه بالايي مي‌خواهيم در رقابت‌هاي جام جهاني شرکت کنيم. اين فرصت خوبي است تا قدرت خود را فراتر از آسيا هم نشان دهيم.
غلامي يادآور شد: ادعايي ندارم اما باتوجه به روحيه‌اي که از بازيکنان تيم سراغ دارم و با در نظر گرفتن تلاشي که مي‌کنيم، توانايي قرار گرفتن در جمع چهار تيم برتر جهان را داريم.
وي خاطرنشان کرد: تيم ايران در يک بازي به روسيه باخت. در بازي دوم تمام همت خود را جمع و باخت خود را جبران کرديم. ما علاوه بر شکست حريفان آسيايي، توانايي برد تيم‌هاي ديگر را هم داريم. اميدوارم مقدمات اعزام ما به جام جهاني فراهم شود تا در اين تورنمنت جهاني نيز خود را محک بزنيم.
بانوي شماره هفت تيم ملي فوتسال بانوان کشورمان گفت: فدراسيون همه تلاش خود را مي‌کند تا ما به اين جام برسيم. زمان زيادي نمانده و همه اعضاي تيم اميداوارند که مسئولان فدراسيون تيم را اعزام کنند. ما هم در مقابل قول مي‌دهيم بهترين بازي‌ها را در گوتمالا داشته باشيم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
صعود تیم فوتسال بانوان هایلی به لیگ برتر فوتسال