خلیل‌زاده: تراکتورسازی مدعی قهرمانی است


خبرگزاری فارس: شجاع خلیل‌زاده در مورد شرایط تمرینی تراکتورسازی در اردوی کیش گفت: از روزی که امیر قلعه‌نویی به تراکتورسازی آمده تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم. حتی ساعت 7 صبح تمرین کردیم و تمریناتمان را در دو نوبت در هر روز ادامه می‌دهیم. واقعا نوع تمرینات ما با زمان حضور تونی اولیویرا متفاوت شده است. او بیشتر روی تمرین با توپ تاکید داشت ولی الان امیر قلعه نویی روی کارهای بدنی تاکید بیشتری دارد.

وی افزود: امیدمان در نیم فصل دوم بیشتر شده تا نتایج بهتری کسب کنیم. همین حالا به تمام مدعیان می‌گویم روی تراکتورسازی حساب ویژه‌ای باز کنم. چرا که ما بازیکنان بسیار خوبی گرفتیم. قلعه‌نویی نشان داد بی دلیل این همه  قهرمانی نیاورده است. چرا که او در پست‌هایی بازیکن گرفته که واقعا تیم نیاز به تقویت داشت. نمی‌گویم ما قهرمان می‌شویم چرا که قهرمانی فاکتورهای مختلفی می‌خواهد ولی تیم ما می‌تواند جزو سه تیم بالای جدول شود.

مدافع تراکتورسازی در مورد اینکه آیا این تیم آمادگی حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، تصریح کرد: در گروه بسیار سختی قرار داریم. 13 بازی در لیگ باقی مانده و 6 مسابقه هم در آسیا داریم. مطمئنا حرفهای زیادی برای گفتن خواهیم داشت و نشان می‌دهیم چه توانایی بالایی داریم. در هر صورت کار بسیار سخت است و  برای رسیدن به موفقیت  باید حرف و حدیث‌ها را کنار بگذاریم تا بدون توجه به حواشی برای موفقیت تیم تلاش کنیم. بدون دریافت هیچ پولی برای تراکتورسازی با جان و دل بازی می‌کنم. تبریز شهر بسیار خوبی است و مردم خونگرمی دارد. من دوست دارم در جایی که بازی می‌کنم نتیجه هم حاصل شود. ما باید دیگر بدون توجه به حرف و حدیث تلاشمان را کنیم تا در ادامه نتایج بهتری بگیریم.

خلیل‌زاده افزود: اگر می‌خواهیم به موفقیت برسیم باید همه یکدل شویم و حمایت استان را داشته باشیم. تراکتورسازی در آسیا در گروه سختی حضور دارد و بدون حمایت اهالی استان و مسئولان نمی‌تواند به موفقیت برسد.

وی در ادامه تصریح کرد: من آدم مغروری هستم و بی دلیل از کسی تشکر نمی‌کنم اگر می‌گویم بعد از حضور قلعه نویی وضعیت بهتر شده به خاطر این است که تاثیرات حضور او را در تیم دیده‌ام و نگاه ما را نسبت به ادامه کار تغییر داده است و باعث بالا رفتن انگیزه ما شده است. من هیچ پولی نمی‌گیرم ولی بسیار با انگیزه هستم. باز هم تاکید می‌کنم با آمدن قلعه نویی ما مدعی قهرمانی شده‌ایم.

خلیل‌زاده در رابطه با حذف تیم امید از رقابت‌های انتخابی المپیک تصریح کرد: من تجربه حضور در تیم ملی امید را دارم و نمی‌دانم چرا این تیم طلسم شده و به المپیک نمی‌رسد. ما همیشه تیم‌های خوبی در المپیک داشتیم ولی متاسفانه هیچ دوره‌ای نتیجه نگرفتیم. بازیکنان ما بسیار خوب بازی کردند اما متاسفانه شکست خوردیم. این بازیکنان می‌توانند آینده فوتبال ایران شوند چرا که استعداد بالایی دارند از تیمی که ما در آن بازی می‌کردیم فقط 6 یا 7 نفر اکنون در حال بازی کردن هستند و بقیه معلوم نیست در کجا حضور دارند نباید اجازه دهیم این  اتفاق برای این تیم هم بیفتد و بازیکنان آن از بین بروند باید این نفرات را حفظ کرد چرا که این بازیکنان آینده فوتبال ایران هستند.

وی در پایان اظهار داشت: از سردار کمالی باز هم درخواست می‌کنم اگر ممکن است شرایط بازگشت ما را به تیم ملی فراهم کند. ما به اندازه کافی متنبه شده‌ایم با سپاهان قراردادی داشتم که می‌توانست زندگی‌ام را عوض کند. شاید اگر این مشکل پیش نمی‌آمد فوتبالم را در خارج از کشور ادامه می‌دادم چراکه بحث‌هایی برای ترانسفر شدنم مطرح شده بود که مسئولان سپاهان هم در جریان این مسئله بودند. من ضرر مالی کردم که این مسئله زیاد مهم نیست ولی اجازه بدهند در تیم ملی به میدان برویم. ما تاوان اشتباهمان را داده‌ایم. از سردار فیروزآبادی مسئولان نظام وظیفه، سردار کمالی و .. می‌خواهم اجازه بازگشت ما به تیم ملی را بدهند واقعا متضرر شدیم و به اندازه کافی تنبیه شدیم. بدون دریافت ریالی در تراکتورسازی بازی می‌کنم. می‌دانم اشتباه کردم ولی اجازه بدهند که ما برای تیم ملی بازی کنیم. ما هم بچه‌های کشور هستیم و نباید این فرصت را از ما بگیرند.


ویدیو مرتبط :
برنامه 90- آنالیز تیم های مدعی قهرمانی (94/2/7)