سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سردار موسوی: به محض خرید هواپیماهای جدید، سپاه اقدامات امنیتی خود را آغاز می‌کند


سردار موسوی: به محض خرید هواپیماهای جدید، سپاه اقدامات امنیتی خود را آغاز می‌کندفارس/ سردار موسوی گفت: نظارت بر خرید هواپیما جزو وظایف سپاه نیست اما به محض اینکه هواپیما تحت مالکیت ایران قرار گرفت، سپاه اقدامات امنیتی خود را انجام می‌دهد.

سردار موسوی فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی در گفتگو با بسیج پرس در پاسخ به این سوال که سپاه حفاظت هواپیمایی آیا در خرید هواپیماها نظارتی دارد، گفت: نظارت بر خریدها جزء وظایف سپاه نیست اما به محض اینکه هواپیمایی به ایران ورود پیدا کند و تحت مالکیت جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرد، سپاه اقدامات امنیتی خود را انجام می دهد.

وی در ادامه در رابطه با دستاوردهای حفاظت هواپیمایی گفت: موفقیت های 100 درصدی در ماموریت ها دستاورد حفاظت هواپیمایی بوده است و با توجه به حکم حضرت امام (ره) که به سپاه مستقیما ابلاغ فرمودند و از آن روزی که سپاه در فرودگاه مستقر شد تا امروز اتفاقی نیافتده است.

سردار موسوی در این رابطه گفت: کارهای فرهنگی، کمک برای بهتر انجام شدن پروازها و برقراری آرامش برای مردم از جمله دستاوردهای دیگر سپاه حفاظت هواپیمایی بوده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
اقدامات روسیه برای توسعه و گسترش هواپیماهای باری