ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بنگر: قرار نیست رحمان به خاطر دوستی با ما به پرسپولیس بیاید/ تا آخر پای مکانی می‌ایستیم


محسن بنگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه گفته می شود وی و رضا نورمحمدی به دنبال حضور رحمان احمدی در پرسپولیس هستند، گفت: واقعا نمی‌دانم درباره این شایعات بی‌اساس چه باید بگویم.این خبر کاملا کذب است و صحت ندارد.

وی ادامه داد: به ما چه ربطی دارد که بخواهیم دنبال حضور کسی در پرسپولیس باشیم؟ ما سوشا مکانی را داریم که دروازه‌بان بسیار خوبی است و اگر هم قرار باشد بازیکنی به پرسپولیس بیاید این وظیفه باشگاه است که مذاکره کند نه ما بازیکنان.

مدافع پرسپولیس اظهار داشت: البته باید بگویم رحمان احمدی دوست ماست و یک دروازه‌بان بسیار خوب است اما قرار نیست به خاطر دوستی با ما به پرسپولیس بیاید. اینجا مسئولین باشگاه هستند که باید ببینند بازیکنی را لازم دارد بگیرند یا نه. هر چند که ما الان سوشا مکانی را داریم که یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران است و با وجود او نیاز به دروازه‌بان دیگری نداریم.

بنگر با انتقاد از برخی رسانه‌ها که شایعه‌سازی می‌کنند، افزود:‌متاسفانه رسانه ای که این خبر را زده کذب نوشته و بدون هیچ دلیلی خواسته ما را روبروی سوشا قرار دهد. با قدرت می‌گویم که سوشا هم‌تیمی خوب ماست و جزو بهترین دروازه‌بانان فوتبال ایران است که کل مجموعه پرسپولیس تا آخر پای او می‌ایستیم. امیدوارم رسانه‌ها برای به حاشیه بردن پرسپولیس متوسل به هر دروغی نشوند.

انتهای پیام/ی


ویدیو مرتبط :
پای علی تا آخرش می ایستیم