سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



۸۵ درصد از زنان انگلیس در اماکن عمومی تجربه آزار و اذیت جنسی داشته‌اند


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نتایج بررسی‌های تازه نشان می‌دهد 85 درصد از زنان جوان انگلیسی مورد تعرض و آزار جنسی قرار می‌گیرند.

به نوشته اسکای نیوز، نتایج تحقیقات موسسه «یوگاو» نشان می‌دهد 85 درصد از زنان 18 تا 24 سال مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند. 45 درصد از زنان انگلیسی در این سنین هم قربانی آزار جنسی ناخواسته می‌شوند.

«ائتلاف پایان دادن خشونت علیه زنان» نیز بعد از تحقیقات خود دریافت 64 درصد از زنان انگلیسی در همه سنین مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند که با احتساب همه سنین، 35 درصد از زنان انگلیسی تجربه آزار جنسی را داشته‌اند.

بیش از یک چهارم زنانی که مورد آزار و اذیت جنسی در اماکن عمومی انگلیس قرار گرفته‌اند، اولین تجربه را در سنین زیر 16 سال تجربه کردند.

برخی از این زنان مجبور به تغییر مسیر آمد و شد خود شده‌اند تا از دسترسی مردان مزاحم راحت شوند. برخی از زنان در این تحقیقات گفته‌اند که تقریبا هر روز آزار و اذیت جنسی در اماکن عمومی را تجربه کرده‌اند.

برخی دیگر از زنان که در محیط‌هایی با حضور مردان بیشتر مشغول کارند، همواره مورد آزار جنسی زبانی یا فیزیکی مردان قرار می‌گیرند.

مدیر «ائتلاف توقف خشونت علیه زنان» در این باره گفت «آزار و اذیت جنسی تجربه‌ایست که از زن و دختری یاد می‌گیرد با آن کنار بیاید اما زمان آن رسیده که این مساله به چالش کشیده شود.»

انتهای پیام/م

 

 


ویدیو مرتبط :
‫دلجویی پاپ از قربانیان آزار و اذیت جنسی‬‎