فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



عرضه کتاب با تخفیف 40درصدی در نمایشگاه کتاب لارستان


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لارستان گفت: این نمایشگاه با بیش از یکصد هزار جلد کتاب وتازه های نشر با هدف ارتقای ضریب مطالعه در اقشار مختلف این منطقه نیز برپا گردیده است .
سید علی اصغر رفعت یکشنبه در گفت و گو با ایرنا میزان مطالعه مفید و افزایش آگاهی افراد یک جامعه را از عناصر مهم در توسعه یافتگی برشمرد و تصریح کرد: بدون تردید تنها در سایه آگاهی و باسوادی است که می توان شاهد جامعه ای عاری از آسیب های اجتماعی بود.
وی با تأکید بر برپایی نمایشگاه های کتاب در مناسبت های مختلف در لارستان، افزود: نمایشگاه کتاب لارستان به مناسبت دهه مبارک فجر از 10 بهمن ماه کار خود را در حسینیه سیدالشهدا (ع) شهر لار آغاز کرده و تا سی ام بهمن ماه94 میزبان علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی خواهد بود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از سه هزار عنوان کتاب در قالب یکصد هزار جلد از 100 ناشر عرضه می شود، ساعت کار نمایشگاه را از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 21 اعلام کرد.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه به لحاظ تنوع عرضه کتاب در سطح بالایی قرار دارد و در آن کتاب هایی با موضوعات علمی، فرهنگی، هنری، خانوادگی، کودکان، رمان، داستان، اقتصادی، مذهبی و غیره وجود دارد.
شهرستان لارستان به مرکزیت لار در 378کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد .
5054

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عرضه کتاب های ممنوعه در نمایشگاه کتاب