سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شایعه/ شرکت HTC برای سه سال تولید کننده موبایل های سری نکسوس خواهد بود


شایعه/ شرکت HTC برای سه سال تولید کننده موبایل های سری نکسوس خواهد بوددیجیاتو/ از حدود دو ماه پیش تا کنون، اخباری به صورت ناقص به گوش می رسد مبنی بر اینکه شرکت تایوانی HTC، سازنده نکسوس های سال ۲۰۱۶ خواهد بود. این طور که به نظر می رسد، امسال قرار نیست گوگل ماموریت ساخت نکسوس هایش را دوباره به ال جی یا هوآوی واگذار کند.

در گزارشات قبلی که اطلاعات خاصی هم در آنها مشاهده نشده بود، بیان گشت که HTC امسال دو نکسوس با اندازه نمایشگر ۵ و ۵.۵ اینچ برای گوگل و کاربران علاقمند به سری نکسوس توسعه می دهد.

حال اما گزارشی جدید و عجیب تر از راه رسیده که رابطه گوگل و HTC را وارد مرحله ای تازه می کند. خبر می رسد که این شرکت تایوانی قراردادی با اهالی مانتین ویو به امضا رسانده تا برای سه سال، تولید کننده اصلی نکسوس ها باشد. البته باید اظهار داشت که در این گزارش، هیچ اشاره ای به تولید تبلت های سری نکسوس از سوی این شرکت نشده و احتمال دارد این ماموریت به شرکت دیگری محول گردد.

البته به این نکته هم باید توجه کرد که شاید به طور کلی گوگل، دیگر تمایلی به ارائه تبلت های سری نکسوس نداشته باشد. آخرین تبلت گوگل، موسوم به نکسوس ۹، در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و از آن زمان به بعد شاهد هیچ نشانه ای در خصوص تولد یک تبلت نکسوسی دیگر، نبوده ایم.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: دیجیاتو


ویدیو مرتبط :
شرکت زندی طب سه سیب تولید کننده انواع سیفتی باک