سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



از خانواده شهدا و جانبازان مدافع حرم حمایت می‌کنیم


به گزارش خبرنگار فارس، عظیم بابایی  در نشستى که به منظور دیدار و تقدیر از جانبازان دوران دفاع مقدس و تعدادى از رزمندگان مجروح مدافع حرم در حسینیه قمر هاشم برگزار شد گفت: باید بپذیریم فرهنگ دفاع همان گونه که بارها مقام معظم رهبری فرمودند هم اکنون توسط رزمندگان مدافع حرم در حال نهادینه شدن است و اگر این دلاوران و پیروان حضرت امام ره نبودند یقینا باید در شهرهای ایران با داعش روبرو می شدیم .

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به ویژگی‌های مدافعان حریم ال الله افزود: شما امروز بر رزمندگان دوران دفاع مقدس برتری دارید، چرا که در مظلومیت به دفاع از کیان و آرمان های اسلام ناب محمدی (ص) در برابر تفکر موهن و ضد اسلام سلفی پرداختید و با کمترین امکانات ولی با ایمانی راسخ ایستاده اید.

بابایی افزود: وظیفه تمام مردم است که قدردان این ایثار در گمنامی باشند و بنده نیز با تمام توان و به حد وسع وظیفه دارم خدمتگزار خانواده معظم شهدا و جانبازان مدافع حرم باشم و این وظیفه ایست که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید داشته اند.

وى گفت: یقینا امنیت امروز ایران اسلامی در برابر تفکر سلفی داعش که با حمایت سعودی و صهیونیسم دنبال ضربه زدن اسلام حقیقی است، بخاطر دفاع مدافعان حرم است .

انتهای پیام/

http://fna.ir/9TAMJY


ویدیو مرتبط :
تقدیم به خانواده شهدا و اسرا و جانبازان