ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



هشت تنیسور به مرحله سوم مسابقات قهرمانی كشور در رشت صعود كردند


به گزارش خبرنگار ایرنا ، در پایان این مرحله كه عصر دوشنبه برگزار شد ، وهاب كشیری ، اشكان هلال خوری و نوید علی نژاد هر سه از استان مازندران و شهاب موسویان از تهران با برتری برابر حریفان خود به مرحله سوم راه یافتند .
همچنین سالار یحیوی از آذربایجان شرقی ، بهمن قدیم پور از گیلان ، پوریا عاطف زاده از استان قزوین و امید مزینانی از هرمزگان نیز توانستند در مرحله یك هشتم نهایی برابر حریفان خود به برتری دست یابند تا راهی مرحله یك چهارم نهایی شوند .
دومین مرحله رقابت های تنیس قهرمانی مناطق كشور از روز یكشنبه با حضور 30 تنیسور از استان های تهران ، مازندران، گیلان ، قزوین ، آذربایجان شرقی و هرمزگان در رشت آغاز شده است .
ورزشكاران شركت كننده در این دوره از رقابت ها ، به صورت حذفی و به مدت پنج روز در زمین تنیس مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت با هم به رقابت می پردازند .
در پایان این رقابت ها نیز ، چهار تنیسور برتر انتخاب خواهند شد تا به عنوان برترین ورزشكاران این منطقه ، به مرحله بعدی مسابقات تنیس قهرمانی مناطق كشور صعود كنند .
7285/6070

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
صعود جوانان ایران به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا